Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben grote fan van deze splash. Nadat mijn kleine flesje op was heb ik direct maar een grote 400ml besteld :)

Jaar geleden is de ingredientenlijst aangepast. Ik merk weinig verschil om eerlijk te zijn. De (soms toch) omstreden parabenen zijn eruit gehaald en volgens mij is er wat meer eucalyptus toegevoegd.

Posted

Ik heb een poos terug de 400ml cadeau gekregen en man o man wat is dat heerlijk spul. Lekker geurtje, verzorgt voor een splash ook gewoon lekker en heeft inderdaad een heerlijk lange koele gloed. Staat samen met de Floid Blue zeker aan de top van mn aftershaves

Posted

Ik heb deze vakantie een flesje mee genomen uit Italie. Heb hem nog niet kunnen proberen, van de week ga ik hem eens testen in combi met de Proraso Green pre-shave en scheer-zeep.

Posted

In combinatie met de pre-shave vind ik de splash nog lekkerder.

Tijdens het scheren voel je de menthol in de pre-shave niet, maar zodra je je gezicht afspoelt met koud water, komt de menthol van de pre-shave weer naar voren. En zeker als je het afmaakt met de splash.

• 4 weeks later...
Posted
centerhttp://shavenation.com/images/PRORASO%20AFTSHV%20GREEN%20SPLASH%20NEW%20n%20Logo.png[/img]

In deze zomermaanden mijn ongetwijfelde favoriet, of het nou na het scheren is of gewoon omdat het kan. Het is een heerlijk frisse splash die bovendien nog een tijdje na koelt. Er zijn vast nog wel anderen die die mooie goedje in huis hebben staan.

Van vakantie een hele rits Proraso spullen meegenomen (was ook nog in de aanbieding dus koste geen drol) en ik vind deze ook lekker!

Posted

Ik heb de 400 ml gisteren binnengekregen en ik snap waarom iedereen zo te speken is.

Lekker verkoelend lekker geurtje en nog verzorgend ook.

Posted

Wat een heerlijke splash is die Proraso zeg, vandaag de gehele Proraso lijn gebruikt. Moet zeggen dat het erg lekker is. Zonder de splash komt hij toch niet helemaal tot zijn recht vind ik. Ik heb hem pas sinds van het weekend maar wil nu al niet anders meer :)

• 3 weeks later...
Posted

Ik heb hem vorig jaar in een Italiaanse supermarkt even geroken en niet gekocht. Tjee, wat een goedkope alcohollucht kwam er uit die fles.

Toch spijt dat ik die 4,95 niet uitgegeven heb, want aan de reacties te zien mis ik iets.