Robert79 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Voor de gebruikers van Pre-shave en voor de mensen die het misschien nog niet wisten. Gisteren liep ik langs 't kruidvad en zag de Bartex staan voor 1,75 Kon het niet laten liggen, dus maar 2 potten gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Slecht teken, lijkt me ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Die aanbieding hebben ze wel vaker. Met 2 potten kan je dus makkelijk doen tot de volgende aanbieding Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Die aanbieding hebben ze wel vaker.Met 2 potten kan je dus makkelijk doen tot de volgende aanbieding Ook een voordeel is dat als je de Bartex als scheercreme gebruikt je geen schuim hoeft te kloppen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Daar is toch geen lol aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
brord Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Ik gebruik deze op aanraden van enkele leden als pre shave. Bevalt me wel prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Ik gebruik deze op aanraden van enkele leden als pre shave. Bevalt me wel prima. Zowel als preshave als scheercreme werkt Bartex prima. Ik gebruik het soms als preshave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Werkt dit als pre shave nou net zo goed als bijvoorbeeld een Proraso preshave of preshave olie? Werkt het omdat het op glycerine basis is of waar komt dat door? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Ik kan dus helemaal niets met die Bartex. Als ik het op mijn gezicht smeer dan durf ik er niet eens een mes over te halen. Het geeft mij niet het palinggladde gevoel dat ik bij andere cremes wel heb.Het ruikt niet lekker. Nee Bartex en ik zijn geen vriendjes geworden. Bartex is verbannen naar de benen van mijn vrouw. Die er blijkbaar wel iets mee kan tot de pot op is, want er komt geen nieuwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Vandaag ook een pot gekocht en geprobeerd. Ik vind het maar vreemd aanvoelen op je huid. Echt creme achtig vond ik het niet. Misschien was mijn gezicht niet nat genoeg, ik vond het vrij klonterig. Als je het als preshave gebruikt, hoe dik smeren jullie dit dan op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
brord Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Als je het als preshave gebruikt, hoe dik smeren jullie dit dan op? Ik gebruik maar een beetje. Een vingertop vol en dan over mijn handen uitsmeren en dan op mijn gezicht. Bij mij voelt het ook klonterig aan. Om mezelf er mee te scheren zou ik het ook niet gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Als je het als preshave gebruikt, hoe dik smeren jullie dit dan op? Ik gebruik maar een beetje. Een vingertop vol en dan over mijn handen uitsmeren en dan op mijn gezicht. Bij mij voelt het ook klonterig aan. Om mezelf er mee te scheren zou ik het ook niet gebruiken. Dankje! Zal het eens op die manier proberen. Ik voeg normaliter zelf een paar druppels glycerine aan mij schuim toe dus vraag me af of het iets toevoegt maar we zullen zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Ik maak mn gezicht eerst nat en gebruik net als brord ook een beetje en omdat mn gezicht nat is, voeld het niet klonterig. ik laat de Bartex zitten en doe daarna een natte hete handdoek over mn gezicht voor ongeveer een minuut en dan is mn huid goed vochtig en zacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Vandaag ook bartex aangeschaft, ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts