JeffreyP Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Goedemorgen, Inmiddels ben ik enkele weken bezig met klassiek scheren. Ook bij mij is de virus toegeslagen. Na een Muhle razor heb ik echt een zwak gekregen voor dit merk. De afwerking is zo gelikt. Nu wil ik alleen wat meer producten zoals een muhle scheerkwast en scheerkom en eventueel een houder. Dit weekend reis ik waarschijnlijk af naar Nijmegen. Is er iemand bekend die daar een leuke winkel weet met artikelen. Dit mag ook net over de grens met Duitsland zijn natuurlijk. Bedankt:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Net over de grens met Duitsland is er best veel natuurlijk. In Kleve zit in ieder geval een DM, en daar in de buurt (even op Rossmann.de kijken) zit ook een Rossmann filiaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 http://www.mueller.de/startseite.html heeft ook wel leuke dingen, oa hjm en soms ook muhle. filiaal kan je zoeken op de site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Kleve is leuk moet je zeker even heen gaan. Zit ook een leuk klein Hollands kaasboertje. En ze hebben daar heerlijke curryworst. Op de hoek zit een goede ijsboer. Alleen de koffie is overal in Kleve smerig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeffreyP Posted August 13, 2014 Author Share Posted August 13, 2014 Bedankt allen voor de reactie. Ik zal mijn aankopen zeker showen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Er zit ook een hipsterbarbier in het station, vlakbij spoor 1. Ik geloof dat die ook wat losse artikelen verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Ik weet niet of in Kleef een Müller is. In Goch iig wel. Die heeft ook aardig wat spul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 In Arnhem zit parfumerie t' Linnewiel in de Kortestraat. Hij verkoopt Muhle silvertips en ook andere scheerkwasten en razors en zepen, splashes etc etc. Niet heel ver vanaf NIjmegen. Kortestraat 7 in Arnhem 026 445 4700 Hoop dat je hier wat aan hebt Gr, Jock Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeffreyP Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 Iedereen nogmaals bedankt. De reactie van Jock was helaas net te laat. Nu studeert mijn vriendin wel in die kanten dus ik hou het zeker in gedachten. De shops in Duitsland vielen mij wel iets tegen. Het nog wel een aftershave gekocht en de "geroemde" palmolive scheercreme voor 0,85 cent. Ik zou zeggen: gouden deal! (jammer dat ik dat in Nijmegen moest compenseren met een boete voor rood licht wat ik nog net dacht te kunnen halen...) Inmiddels verwacht ik 1 dezer dagen een pakketje met scheerspullen uit Engeland:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Iedereen nogmaals bedankt. De reactie van Jock was helaas net te laat.Nu studeert mijn vriendin wel in die kanten dus ik hou het zeker in gedachten. De shops in Duitsland vielen mij wel iets tegen. Het nog wel een aftershave gekocht en de "geroemde" palmolive scheercreme voor 0,85 cent. Ik zou zeggen: gouden deal! (jammer dat ik dat in Nijmegen moest compenseren met een boete voor rood licht wat ik nog net dacht te kunnen halen...) Inmiddels verwacht ik 1 dezer dagen een pakketje met scheerspullen uit Engeland:) Jammer dat je niet de Palmolive scheerstick hebt gekocht. Dat is mi een topproduct voor 0,75 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeffreyP Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Bekijk het zo, met een beetje "pech of geluk..." moet ik mezelf nog 50-60 jaar scheren. Alle tijd om nog van alles te proberen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts