Jump to content

winkel Nijmegen, grens duitsland

JeffreyP

Recommended Posts

Goedemorgen,

Inmiddels ben ik enkele weken bezig met klassiek scheren. Ook bij mij is de virus toegeslagen.

Na een Muhle razor heb ik echt een zwak gekregen voor dit merk. De afwerking is zo gelikt. Nu wil ik alleen wat meer producten zoals een muhle scheerkwast en scheerkom en eventueel een houder.

Dit weekend reis ik waarschijnlijk af naar Nijmegen. Is er iemand bekend die daar een leuke winkel weet met artikelen. Dit mag ook net over de grens met Duitsland zijn natuurlijk.

Bedankt:)

Kleve is leuk moet je zeker even heen gaan. Zit ook een leuk klein Hollands kaasboertje. En ze hebben daar heerlijke curryworst. Op de hoek zit een goede ijsboer. Alleen de koffie is overal in Kleve smerig....

In Arnhem zit parfumerie t' Linnewiel in de Kortestraat. Hij verkoopt Muhle silvertips en ook andere scheerkwasten en razors en zepen, splashes etc etc. Niet heel ver vanaf NIjmegen.

Kortestraat 7 in Arnhem

026 445 4700

Hoop dat je hier wat aan hebt

Gr,

Jock

Iedereen nogmaals bedankt. De reactie van Jock was helaas net te laat.

Nu studeert mijn vriendin wel in die kanten dus ik hou het zeker in gedachten.

De shops in Duitsland vielen mij wel iets tegen. Het nog wel een aftershave gekocht en de "geroemde" palmolive scheercreme voor 0,85 cent. Ik zou zeggen: gouden deal!

(jammer dat ik dat in Nijmegen moest compenseren met een boete voor rood licht wat ik nog net dacht te kunnen halen...)

Inmiddels verwacht ik 1 dezer dagen een pakketje met scheerspullen uit Engeland:)

Iedereen nogmaals bedankt. De reactie van Jock was helaas net te laat.

Nu studeert mijn vriendin wel in die kanten dus ik hou het zeker in gedachten.

De shops in Duitsland vielen mij wel iets tegen. Het nog wel een aftershave gekocht en de "geroemde" palmolive scheercreme voor 0,85 cent. Ik zou zeggen: gouden deal!

(jammer dat ik dat in Nijmegen moest compenseren met een boete voor rood licht wat ik nog net dacht te kunnen halen...)

Inmiddels verwacht ik 1 dezer dagen een pakketje met scheerspullen uit Engeland:)

Jammer dat je niet de Palmolive scheerstick hebt gekocht. Dat is mi een topproduct voor 0,75 euro.