LongShave Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Een interessepeiling om te onderzoeken of er voldoende animo is voor een "eigen" scheerkwast van de Shaving Society (met het logo er op van ons forum). Een bijpassende krabber is wellicht ook een idee voor de toekomst. Bij voldoende belangstelling heeft BDF aangegeven te zullen kijken wat de mogelijkheden van productie zijn bij TFS of Semogue. Voor welke prijs en met welke specificaties zal later een onderwerp van gesprek/peiling zijn.
Marcel Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Mijn stem heb je! Voor de tapatalk gebruikers: dit topic draait om een poll. Even in een gewone browser bekijken en uiteraard stemmen.
marco Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Mijn stem ook. Of ik het werkelijk kan kopen tegen die tijd weet ik nog niet. Hangt af van de prijs en mijn budget. Maar het lijkt me wel ontzettend gaaf om te hebben!!
CeesT Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Hoi, Mijn stem heb je ook, wel een beetje fatsoenlijke kwast alsjeblieft... .
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Hier hebben we het al eens eerder over gehad, interesse is er genoeg, opzet is het probleem Wat ik wel graag wil meegeven; laat het opzetten hiervan e.d. graag bij het site beheer. Leuk dat er initiatief genomen word maar zie wel graag dat het ook door de site opgestart word. /edit: ik ben zelf al een tijdje in gesprek met iemand over de brushes vanwege eerdere interesse, om te kijken wat mogelijk is.
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Wat wel belangrijk is, is prijsklasse, wat zou iedereen max willen betalen - in dit geval voor ook iets echt exclusiefs.
donnie Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Zeker interesse, ben benieuwd! Prijs van max 60/70 euro denk ik...
LongShave Posted August 12, 2014 Author Posted August 12, 2014 Wat ik wel graag wil meegeven; laat het opzetten hiervan e.d. graag bij het site beheer. Leuk dat er initiatief genomen word maar zie wel graag dat het ook door de site opgestart word. /edit: ik ben zelf al een tijdje in gesprek met iemand over de brushes vanwege eerdere interesse, om te kijken wat mogelijk is. Als ik dat had geweten had ik het voorstel in deze vorm niet zo opgezet. Ik zal mij terug trekken als initiator.
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Wat ik wel graag wil meegeven; laat het opzetten hiervan e.d. graag bij het site beheer. Leuk dat er initiatief genomen word maar zie wel graag dat het ook door de site opgestart word. /edit: ik ben zelf al een tijdje in gesprek met iemand over de brushes vanwege eerdere interesse, om te kijken wat mogelijk is. Als ik dat had geweten had ik het voorstel in deze vorm niet zo opgezet. Ik zal mij terug trekken als initiator. Ah nee is prima opinie peiling je hoeft je ook niet terug te trekken, over het algemeen is het gewoon; dingen uit naam / met logo / met opzet van ShaSoc graag in overleg met iemand van het Admin team Ik laat hem lekker open, prima initiatie, mocht er wat uit mijn onderhandelingen komen zal ik dat hier ook zeker in plaatsen.
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Wat ik wel graag wil meegeven; laat het opzetten hiervan e.d. graag bij het site beheer. Leuk dat er initiatief genomen word maar zie wel graag dat het ook door de site opgestart word. /edit: ik ben zelf al een tijdje in gesprek met iemand over de brushes vanwege eerdere interesse, om te kijken wat mogelijk is. Als ik dat had geweten had ik het voorstel in deze vorm niet zo opgezet. Ik zal mij terug trekken als initiator. Ah nee is prima opinie peiling je hoeft je ook niet terug te trekken, over het algemeen is het gewoon; dingen uit naam / met logo / met opzet van ShaSoc graag in overleg met iemand van het Admin team Ik laat hem lekker open, prima initiatie, mocht er wat uit mijn onderhandelingen komen zal ik dat hier ook zeker in plaatsen.
Lampuhkap Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 vanaf €50 tot €65,- voor een goede dassenhaar (TGN knot 2 band perhaps? ) Leuk gedraaid alu handvatje net als de Jan Zoethout custom....ik zie het wel zitten.....Shaving Society Branding op de onderkant of engraved in het handvat......oeh nice nice
Marcel Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Dat wordt nog best een uitdaging voor die prijs ivm invoerheffingen/BTW als je een grote zending knots bestelt. Die handvatje zijn ook niet gratis en iemand met verstand van zaken zal ze in elkaar moeten zetten. Het lijkt me kostentechnisch verstandig om binnen de EU te shoppen, hoe leuk die knots ook zijn.
Lampuhkap Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar goed, wat zou je er dan graag in willen zien? Synthetische knots? Muhle Silvertip Fiber? Of een varkenshaar (Omega of Semogue knot?) Of das knots? (Whippeddog ofzo?) Handvaten is nog niet zo lastig om aan te komen, de branding erop is een ander verhaal
Johan Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Aangezien ik overwegend goedkope Omega kwasten gebruik, heb ik zelf geen belangstelling voor de scheerkwast. Andere merchandise, zoals b.v. een ShaSoc scheerbakje of handdoekje zou ik wel leuk vinden. Het is waarschijnlijk te ver uit de richting, maar een custom inktlap zou ik persoonlijk ook een aantrekkelijk idee vinden.
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar goed, wat zou je er dan graag in willen zien?Synthetische knots? Muhle Silvertip Fiber? Of een varkenshaar (Omega of Semogue knot?) Of das knots? (Whippeddog ofzo?) Handvaten is nog niet zo lastig om aan te komen, de branding erop is een ander verhaal Ben al een tijdje ergens mee bezig zit nu even laatste info en mogelijkheden af te wachten, als het door gaat (15% kans, maar toch) krijgen we erg exclusieve kwasten.
Johan Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 inktlap? Tattoos? Nee, echte inktlappen van zeemleer (of bladen vloeipapier) ... ik ken iemand die die maakt(e), in de VS. Voorbeeldje van een inktlap met opdruk: Maar zoals gezegd, dat gaat wel erg ver van het scheren vandaan ...
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Ok, 100% kans dat het door kan gaan, ligt alleen aan prijs. Materialen: Resin, hout, hoorn, nikkel geplate delen, Select Super Silvertip dassenhaar kwast. Prijs schattig p.s. inc verzenden 105 - 110 euro, wie hebben er interesse bij die prijs. 100% hand gemaakt 1 off serie geen enkele zal hetzelfde zijn door hand gemaakt, maar wel zelfde stijl - materialen. dit zijn kwasten voor het leven trouwens
Buffel Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Potverdorie, ik had mijzelf voorgenomen dat ik genoeg kwasten heb....komen ze hiermee Ik wacht het nog even af, al genoeg uitgaves deze maanden.
marco Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Dat is voor mij echt veel te duur. Ik pas bij deze....
Dr.Paranoid! Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Kwast zal gemaakt worden door Rod Neep trouwens, zegt de kenners wel iets
Johan Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Dat is voor mij echt veel te duur. Ik pas bij deze.... +1 Leuk initiatief, maar ik pas ook.
Recommended Posts