Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb vorige week een synthetische kwast van de body shop gekocht om mee te beginnen. €13,35. Ik vond de varkenshaarkwasten te ruw aanvoelen.

Nu heb ik vandaag voor de vierde keer een lather gemaakt in een kommetje die ik bij de xenos heb gekocht.

Misschien ligt het aan mijn onwettendheid maar ik krijg vier keer een heerlijke volle schuimkraag. Ik heb hierbij vier verschillende zepen/creme's gebruikt. De kwast bevalt me echt prima!!

Voor dat geld een prima kwast die een prima lather maakt.

Posted

Ook in het begin gekocht. Fijne kwast naar mijn mening. erg makkelijk in gebruik stug en zacht. droogt snel dus nu mijn reiskwast.

Posted
Ook in het begin gekocht. Fijne kwast naar mijn mening. erg makkelijk in gebruik stug en zacht. droogt snel dus nu mijn reiskwast.

Goed idee zeg!

Posted

De synthetische kwasten hebben een serieuze inhaalbeweging gemaakt, ken die van de body shop niet maar Muhle, Edwin Jagger en Plisson zijn top voor mij.

Posted

Kon hem ook niet. Bedankt voor de tip.

Ik ga eens kijken eerdaags bij de bodyshop.