Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik weet niet zeker of dit de juiste rubriek is, maar wie kan me helpen (in de omgeving van Leeuwarden) om mijn Dovo BQ scheerklaar te krijgen. Ik verschil van mening met de lokale messenverkoper of het scherp is of niet. Hier op het forum is al aangegeven dat de dovo's in de regel niet scheerklaar zijn bij aanschaf.

• 2 weeks later...
Posted
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit de juiste rubriek is, maar wie kan me helpen (in de omgeving van Leeuwarden) om mijn Dovo BQ scheerklaar te krijgen. Ik verschil van mening met de lokale messenverkoper of het scherp is of niet. Hier op het forum is al aangegeven dat de dovo's in de regel niet scheerklaar zijn bij aanschaf.

gewoon even een prive bericht sturen naar buffel.

gr ton

Posted

Dat lijkt mij ook de beste optie. Of even een pm naar joostmoree, dat schijnt een goede leermeester te zijn. Dan weet je meteen hoe het moet.

Posted

Ze zijn zeker niet scheerklaar af fabriek, en leeuwarden westland is niet heel erg om de hoek. Buffel komt meer in de buurt.

Posted

Uitstekend! Maar bedenk Erik, ook na het scheerklaar maken begint een nieuwe vergankelijkheid. De Dovo blijft daarna niet voor altijd scheerklaar als je hem gebruikt. Dus voordat je zelf aan steentjes toekomt, een spanriem met aan de ene kant een beetje Crox en aan de andere kant naturel en vervolgens "strop until you drop", kan geen kwaad.

J