Shaving Silly Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Hallo iedereen , Ik ben Sylvia , 49 jaar en heb een kapsalon in Amstelveen. Ik scheer sinds 3 jaar beroeps en hobbymatig in mijn kapsalon. Na spontaan een workshop gedaan te hebben is mijn enthousiasme voor het scheren met het open mes ontstaan en scheer ik eigenlijk met alles waar je mee kan scheren. Wekelijks komen er klanten in mijn zaak die zich op deze geweldige authentieke manier laten scheren en steeds meer komen de authentieke spullen in de zaak zoals mooie heren scheerstoelen en steeds meer antieke spullen. Dus ik dacht ik meld mij aan bij jullie forum nadat ik een tijdje mee gelezen heb. Jullie kunnen mij vinden op FB: https://www.facebook.com/pages/De-Barbieri%C3%A9re-Sylvia/178404522335336?ref_type=bookmark of een kijkje nemen op mijn website: http://www.haarmodevandergragt.nl/ Groetjes Sylvia
LongShave Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom Sylvia ! Dank nog voor het faciliteren van de workshop gisteren van Rolf!
Snuff Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom op het forum, voor wie in de buurt woont de gelegenheid bij uitstek om eens met een open mes geschoren te worden in een mooie antieke kappersstoel. (Zo te zien op je site vallen de prijzen heel erg mee, ongeveer een derde van wat de kapster naast de deur vraagt)
LongShave Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom op het forum, voor wie in de buurt woont de gelegenheid bij uitstek om eens met een open mes geschoren te worden in een mooie antieke kappersstoel. (Zo te zien op je site vallen de prijzen heel erg mee, ongeveer een derde van wat de kapster naast de deur vraagt) Ook een pre is dat Sylvia een zeer gezellige vrouw is waar je je snel thuis voelt.
moxie66 Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom Sylvia! ik moet nog steeds eens terugkomen voor een scheerbeurt ....
cutthroat Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Van harte welkom Sylvia! Zoals ik al tegen Rolf zei, ik kom wel eens een keertje langs. Op de foto zag je salon er gezellig uit!
Shaving Silly Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Ik probeer het nog een keer want ik heb werkelijk geen idee waar ik mijn reactie geplaatst had ?? Dank jullie wel voor het warme welkom. Ik probeer inderdaad mijn prijzen toegankelijk te houden voor iedereen. Het scheren mag nog best wat meer gaan lopen in mijn zaak maar er van uitgaande dat het van oorsprong een dames salon is zijn de heren inmiddels goed vertegenwoordigd en ben ik een allroundzaak waar het scheren een steeds gebruikelijker beeld word. Zo organiseer ik regelmatig samen met mijn gastbarbier Rolf een ochtend of middag voor "men Only " en staan dan alleen maar te scheren en hebben we vorig jaar voor de stichting Movember geschoren met een fantastisch resultaat . Ik merk dat scheren enorm verslavend is en dat mijn handen gaan jeuken als ik mannen met baarden zie , ook die baarden vragen onderhoud maar het scheren is toch wel een wellness op zich.
marco Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Zo, maar een tientje! Bij Jan Heideman betaal je geloof ik een euro of 40 voor de "luxe" beurt. Als ik eens in de buurt ben.....
Shaving Silly Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Zo, maar een tientje!Bij Jan Heideman betaal je geloof ik een euro of 40 voor de "luxe" beurt. Als ik eens in de buurt ben..... Hahhahahha Marco , ik ga er dan wel van uit dat ik flink fooi krijg [ geintje ] Van Jan Heideman heb ik ook les gehad.
marco Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Goedkoop en zo te lezen erg gezellig. Daar hoort natuurlijk wel fooi bij
SakasakaHeyhey Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom Sylvia, jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik zeker een keer bij je naar binnen gelopen:mrgreen:
SakasakaHeyhey Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Welkom Sylvia, jammer dat ik niet in de buurt woon anders was ik zeker een keer bij je naar binnen gelopen:mrgreen:
CeesT Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Hoi, Ook vanuit Oosterhout van harte welkom Sylvia.
Recommended Posts