Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voor al de mensen die schrik hebben van dat grote scherpe ding, zelfs een twaalfjarige kan het 8-)

67513d1302799472-so-easy-12-year-old-girl-can-do-b6.jpg

67514d1302799473-so-easy-12-year-old-girl-can-do-b8.jpg

Wat let je? Man up and go for it!

Posted

Omdat ik van Buffel een Gold Dollar heb gewonnen, heb daarna een 7/8 herder gekocht, ben ik nu haast 2 maanden aan het scheren met het open mes.

En op 2 probleemgebieden na (net onder de kin en onder mijn oorlellen) de rest super glas en die gebieden meestal ook, blijf dit dan ook zeker doen ;)

Posted (edited)

Ik heb volgens mij een keer een youtube filmpje gezien van deze dame of een dame die er op lijkt. Moeilijk is het ook niet, en ik ben persoonlijk van mening dat als je het onder de knie hebt bij je zelf eens enkele scheerbeurten bij een ander te doen. Komt je scheertechniek ten goede, en meer mensen maken kennis met het "oude scheren".

deze dame heeft overigens een goede techniek( let bv op de 3 vingergrip).

Edited by Guest
Posted

Heeft ze inderdaad, ze heeft het aangeleerd van een jongeman die in het kapsalon werkt (ze is de dochter van de eigenares als ik me niet vergis) en scheert vol zelfvertrouwen de klanten die hun eigen mes meebrengen, hier een 8/8 full hollow.