TheKing007 Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Mijn naam is Frank, 49 jaar. Ik heb al enige tijd rondgekeken op jullie forum, maar vond dat het nu wel eens tijd werd om me aan te melden. Na zoals velen alle scheermogelijkheden te hebben doorlopen, van mach 2, fusion, elektrisch etc. ben ik sinds bijna een jaar helemaal op de DE toer. Ben vorig jaar begonnen met een EJ DE 89 met EJ scheerzeep, een Semogue 1800 en 444 aftershave gel Inmiddels uitgebreid met Proraso Groen tube, D.R. Harris en een Tsjechische Barbus zeep. De volgende mesje heb ik gebruikt, Astra, Derbie, Timor, Treet en Supermax. Ook al ben ik nieuw op dit forum zou ik toch willen vragen of iemand me iets kan vertellen over de volgende spullen. Ik heb ze vanmiddag gescoord op een antiekmarkt voor 8 euro. Doosje pocket edition Gillette safety razor (King C. Gillette) DE merk ? Zie foto's Alvast bedankt voor jullie reacties.
marzman Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Welkom Frank. Je fotoos zijn niet meegekomen met je bericht.
TheKing007 Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Sorry, krijg melding "forum bijlagequota is bereikt"
marzman Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Sorry, krijg melding "forum bijlagequota is bereikt" Je zou je foto kunnen uploaden naar iets als tinypic of postimage.org. Daarna kun je in je bericht op het plaatje klikken en de link daar inplakken of je zet de link tussen .
joostmoree Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Ha Marzman, Ik heb mijn foto's als gebruikelijk van mijn camera gedownload naar Windows/Afbeeldingen. Daar staat iedere prent met een een bestandsgrootte tussen de 2,5 en 3 MB. Dezen verklein ik met het programma Enterimage 3.0 dat specifiek is bedoeld voor het verkleinen, bewerken en e-mailen van foto's. Elk prentje is niet groter dan 25 Kb. Na vele honderden daarvan te hebben geupload kreeg ik de melding: forum bijlagequotum is bereikt. En dan schoonde ik wat op om ruimte te verkrijgen. Via het Gebruikerspaneel. Maar dat gaat niet meer. J
Guest Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Welkom frank. Foto quota is voorkomend probleem. Lees het steeds vaker. Maar nog steeds nieuwsgierig naar je foto's
cutthroat Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Van harte welkom Frank! Zoals je inmiddels al hebt kunnen lezen, ben je niet de enige met het quotum-probleem. Ik upload mijn foto's altijd naar postimage.org en link daarnaar in mijn bericht met de eerder genoemde methode. Ik heb nooit een probleem. In ieder geval veel plezier hier!
TheKing007 Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Hier zijn de foto's. Dank je voor de tinypic tip.
Marcel Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 De krabber hoort helaas niet bij het doosje en is ook geen Gillette krabber. Het lijkt wel een Yuma krabber, staat er ergens een merknaam op de krabber?
TheKing007 Posted August 11, 2014 Author Posted August 11, 2014 Ik heb het helemaal bekeken maar er staat niks op.
Recommended Posts