Ga naar inhoud
Pastapipo

Shaving Society Facebook

Aanbevolen reacties

Ik ben ook lid van de Facebook-groep, kwestie van niets willen missen denk ik. Het forum is meer wat voor mij, fijner om dingen terug te kunnen vinden en lezen.

Ik lees het ook zorgvuldiger, omdat de scheergerelateerde berichten niet verdwijnen tussen de andere berichten...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De facebookgroep is een tijd geleden opgestart, en heeft niks te maken met goedkoopnatscheren (mochten sommige dat denken).

Ik moet zelf eerlijk toegeven dat het daar wat minder overzichtelijk is dan hier. Maar facebook is wel sneller, en ook hier is de reden dat ik niks wil missen. Toch altijd leuk om meer mensen te kennen die je nog kunt verstaan/begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb Facebook ook enkel nog voor die groep. Gezellige club, net als hier. Verder hoeft dat hele Facebook niet van mij.

Ik heb nog nooit een Facebook-account gehad, en het ook nog nooit gemist. Ik kom nog uit de tijd van de Usenet nieuwsgroepen en ik ben heel tevreden met de traditionele fora.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah Usenet, Fidonet, daar zijn toen mooie vriendschappen ontstaan, was al vergeten dat dit ooit heeft bestaan, dachten toen dat de hele wereld voor ons open lag 8-) Toen het net meer toegankelijk werd ging het niveau wel een stuk erop achteruit :cry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Blikjes aan een touwtje.

Dat was echt "de bom" hè?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat gaan we meten Wimmie? Moet iedereen zijn eigen duimstok/rolmaat/lineaal/laserliner meenemen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ook. 1.80.

Nou, als we daarvoor samen moeten komen, dat is ook de moeite niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar je wil het wel.

Trouwens, als alleen jij en Rolf je lengte weten, moeten we de rest van de genodigden dan ook niet opmeten? Nou, nou, nou? He, he, he? Wat denk jij Wimmie? En bakt je vrouw appeltaart voor ons? Nou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoort dit niet al een pagina of twee in de latrine thuis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.