Jump to content

Shaving Society Facebook

Pastapipo

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 years later...
  • 5 months later...
Ik ben lange tijd afkerig geweest maar toch zijn er best interessante en zinvolle groepen te vinden.

Je mag die altijd delen he :-)

En SRP vind ik niet echt de moeite, enkel wat foto's van hun SOTD's ...

Is de wereld zo wie zo niet beter af zonder Facebook.?

Wordt enkel totale onzin geplaatst. Mensen die hun hele leven openbaar te grabbel gooien voor een paar likes.

Kijk mij eens leuk of zielig zijn..

Ik had het, maar verwijdert zonde van mijn tijd.

Ik heb het nooit gehad, mis er ook niets aan voor mijn gevoel.

Hier geen feesboek wel diep uitscherende krabbers en dat wil ik graag zo houden, om mijn onzin ook nog ergens anders te gaan plaatsen lijkt me volledig onzinnig. ;)

Maar tijdens onze laatste forum meeting begrepen dat er leden zijn die naast hier op het forum elkaar ook op feesboek vinden en dan komt bij mij de vraag naar boven wat is hiervoor de moverende reden is feesboek beter, gezelliger, leuker, anders, makkelijker zeg het maar?

Ik denk dat voor sommige facebook sneller is. Je scrolled snel langs korte berichtjes met een vaak een foto. Iets plaatsen met foto is ook zo gedaan.

Na deel is dat je niet echt na slag werk hebt. Op het forum kun je juist fijn terug zoeken naar info en komen oude topics weer boven.

Daarom wissel ik nu tussen facebook en het forum. Veel mensen zie ik dubbel en een aantal alleen op 1 van de media. Maar beide een top club mensen die gemengd op meetings etc. voor veel gezelligheid zullen zorgen. :D

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Is de wereld zo wie zo niet beter af zonder Facebook.?

Wordt enkel totale onzin geplaatst. Mensen die hun hele leven openbaar te grabbel gooien voor een paar likes.

Kijk mij eens leuk of zielig zijn..

Ik had het, maar verwijdert zonde van mijn tijd.

Klopt, maar de wereld heeft nu eenmaal facebook en Trump. Ik zit tegenwoordig veel op FB, omdat het gewoon sneler is. Echter het is ook vluchtig, want wat gisteren actueel was is vandaag al niet meer te vinden.