LongShave Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 (edited) Vanmorgen een Workshop "Schuim Maken" gevolgd bij Kalerolf. Bleek uiteindelijk dat mijn perceptie van schuim eigenlijk best goed was. Door foto's (Big Shave op FB) en door "wat ik lees" hier op het fora dat schuim de omvang heeft van een volle bak slagroom, heb ik mij een beetje gek laten maken. Rolf heeft mij 2 test lathers (met de Strop Shoppe Teakwoord) laten maken. Met wat tips en tricks van zijn kant was mijn schuim vol, zonder bubbels en scheer klaar. Hierna heeft Rolf mij een geschoren met de straight. Pre shave, warme handdoeken, scheren. Met de Florida water als toetje. Perfect! Als "after-shave" 10 minuten in de massagestoel gezeten. Manmanman wat is dat toch heerlijk. Zou ik elke dag moeten doen. Misschien zelf maar aanschaffen..........(Marco, ik zeg misschien ). [/url] Foto: Facebook Barbieri Sylvia Rolf dank voor je Workshop, de tips en tricks en Sylvia dank voor het faciliteren !! https://www.facebook.com/pages/De-Barbieri%C3%A9re-Sylvia/178404522335336?fref=photo Edited August 9, 2014 by Guest
Snuff Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Unieke ervaring! Er gaat niks boven one on one met iemand die weet waar hij het over heeft. Kan je eigen scheer prestaties alleen maar ten goede komen.
LongShave Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Unieke ervaring! Er gaat niks boven one on one met iemand die weet waar hij het over heeft. Kan je eigen scheer prestaties alleen maar ten goede komen. Helemaal mee eens. Altijd goed om van een pro te leren en face to face tips en tricks op te steken. Wat dat beteft zou ik wel in zijn voor een meeting/beurs om met gelijk gestemden ervaringen te kunnen uitwisselen.
Snuff Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Is moeilijk, meestal iedereen enthousiast en op het laatst gecanceld wegens niemand die komt opdagen. Kan nochtans heel leuk zijn om ervaringen uit te wisselen. Zo had ik de kans om deze week onze Maestro van de Koraat handvaatjes te ontmoeten en dat heeft toch meerwaarde in vergelijk met op een forum schrijven
marco Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Hoezo, misschien?? Jou inschattend zou ik zeggen dat je binnenkort drie boeken over massage aanschaft, puur omdat je alles wilt weten wat er te weten valt. En dan schaf je behalve de stoel ook een echte Thaise masseuse aan. Gewoon om allebei uit te testen en degene die het minst bevalt naar je zoon op de post te doen
Guest Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Graag gedaan Eric. Overigens hoorde ik net dat als er behoefte is aan soort van meeting syl haar zaak eventueel beschikbaar wil stellen voor zoiets. Enne niks mis met een Thaise masseuse .
marco Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Trouwens wel fijn dat je schuim gewoon goed blijkt te zijn!
LongShave Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Hoezo, misschien??Jou inschattend zou ik zeggen dat je binnenkort drie boeken over massage aanschaft, puur omdat je alles wilt weten wat er te weten valt. En dan schaf je behalve de stoel ook een echte Thaise masseuse aan. Gewoon om allebei uit te testen en degene die het minst bevalt naar je zoon op de post te doen Zo'n Thaise masseuse die met haar kleine voetjes je rug masseert..........? Eventueel met een HE ?
LongShave Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Graag gedaan Eric. Overigens hoorde ik net dat als er behoefte is aan soort van meeting syl haar zaak eventueel beschikbaar wil stellen voor zoiets. Enne niks mis met een Thaise masseuse . Dat zou top zijn Rolf. Wellicht organiseer ik zelf wat in de herfst. Marco?!
marco Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Gezellig! enne.... laat je vrouw het maar niet horen....
LongShave Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Gezellig! enne.... laat je vrouw het maar niet horen.... Zoiets dan maar met wet shaving als extra accessoire ? [bBvideo 560,340] [/bBvideo]
cutthroat Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Gefeliciteerd! Dan kun je tenminste met één zorg minder verder gaan. @Kalerolf: ziet er goed uit! Waar ik nou benieuwd naar ben: scheer je daar met een echt open mes? Ik had begrepen dat dat, met het oog op hygiëne, niet mag tenzij je telkens het mes kunt desinfecteren.
LongShave Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Gefeliciteerd! Dan kun je tenminste met één zorg minder verder gaan. @Kalerolf: ziet er goed uit! Waar ik nou benieuwd naar ben: scheer je daar met een echt open mes? Ik had begrepen dat dat, met het oog op hygiëne, niet mag tenzij je telkens het mes kunt desinfecteren. Thanx, cutthroat!. Verder heb ik geen echte zorgen meer.
Guest Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Gefeliciteerd! Dan kun je tenminste met één zorg minder verder gaan. @Kalerolf: ziet er goed uit! Waar ik nou benieuwd naar ben: scheer je daar met een echt open mes? Ik had begrepen dat dat, met het oog op hygiëne, niet mag tenzij je telkens het mes kunt desinfecteren. In het begin deden we dat wel. Maar idd met oog hygiëne zijn wij overgegaan op feather artist club. Mocht je perse met echte open mes willen geschoren worden is daar altijd mogelijkheid toe.
cutthroat Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Ok. Op de foto vond ik het een gezellige uitstraling hebben. Wie weet kom ik wel eens een keer langs. Wat trucjes van een prof afkijken kan nooit kwaad
Snuff Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 In het begin deden we dat wel. Maar idd met oog hygiëne zijn wij overgegaan op feather artist club Dat is een echte favoriet van mij, hoe goed je een straight ook kan slijpen de Feather AC mesjes zijn toch nog iets anders.
Guest Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Ok. Op de foto vond ik het een gezellige uitstraling hebben. Wie weet kom ik wel eens een keer langs. Wat trucjes van een prof afkijken kan nooit kwaad Moet je doen, ik ben er niet altijd maar syl kan je ook goed helpen. En altijd lekker om eens geschoren te worden incl handdoeken enz.
cutthroat Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Als ik ga, dan wil ik natuurlijk wel door jou geholpen worden . Mocht het zover komen, dan neem ik wel contact met je op om het af te stemmen.
LongShave Posted August 10, 2014 Author Posted August 10, 2014 Als ik ga, dan wil ik natuurlijk wel door jou geholpen worden . Mocht het zover komen, dan neem ik wel contact met je op om het af te stemmen. Doen en na het scheren een kwartiertje in de massagestoel !
Shaving Silly Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Ik vond het ontzettend leuk om de workshop schuim kloppen in de zaak te hebben. Leuk dat je de scheerbeurt als prettig hebt ervaren en inderdaad er gaat niets boven de massage in de "zenstoel" Leuk dat je er was en graag tot ziens , Sylvia
Recommended Posts