Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag Heren,

Mijn naam is Lennart en samen met nog 2 collega's trotse eigenaar van de webshop/groothandel Pomade-Online.nl waar ook het klassiek scheren meer en meer aan bod komt. Persoonlijk scheer ik mij al enige jaren op de traditionele manier en ben ik in het bezit van een Merkur 38C, Feather ACD-R, Feather ACS-RB en Feather ACD-N. Qua scheerzepen kies ik vaak voor Proraso, Dr. K. of Truefitt & Hill. Scheerkwast is van Omega en de aftershave meestal van Ed. Pinaud.

Ik hoop op dit forum meer te kunnen leren over de diverse producten die overige leden gebruiken en het scheren in het algemeen.

Groeten,

Lennart

Posted (edited)

Welkom Lennart !

Nu nog een manier vinden om op je website te komen. Zowel met Chrome als met Firefox krijg ik een foutmelding

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Edited by Guest
Posted

had geen problemen om de site te bereiken met firefox met veeeeeel socialmedia/javascript/tracker/etcblockers.

Posted

Welkom Lennart :D Eindelijk hier ! Hoop dat je een hoop hebt aan de informatie op het forum en hier een hele leuke tijd zal hebben :D

En ja Long Shave, dat komt omdat hun huidige hoster nog geen IPv6 support. Daar gaat als het goed is nog wel verandering in komen als ik het goed begrepen heb. Voorlopig dus alleen de site (pomade-online.nl) benaderen via IPv4!

Posted
welkom op het forum (website was gewoon te bereiken).

Ik en met mij anderen kunnen de website van pomade online niet openen omdat de huidige hoster van Pomade Online nog geen IPv6 support heeft. Daar gaat als het goed is nog wel verandering in komen als ik het goed begrepen heb.

Posted

heeft ons forum dat wel trouwens? mijn browser beweert altijd dat ik hier over v4 terecht kom ipv v6.

Posted
Wordt aan gewerkt heren waardoor de website voor echt iedereen toegankelijk is zonder aanpassingen.

Ik kom alleen op de website als ik in mijn router Internet Protocol Versie 6 (TCPIPv6) uitzet.

Het is pappen en nathouden op deze manier omdat nagenoeg alle websites IPv6 ondersteunen.

Maar oke, op deze manier kon ik wel jullie website zien.

Posted

Van harte welkom Lennart! Ik zit al een tijdje te denken aan pomade, dus zal je topic en uiteenzetting met veel plezier lezen :D