pomadeonline Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Goedemiddag Heren, Mijn naam is Lennart en samen met nog 2 collega's trotse eigenaar van de webshop/groothandel Pomade-Online.nl waar ook het klassiek scheren meer en meer aan bod komt. Persoonlijk scheer ik mij al enige jaren op de traditionele manier en ben ik in het bezit van een Merkur 38C, Feather ACD-R, Feather ACS-RB en Feather ACD-N. Qua scheerzepen kies ik vaak voor Proraso, Dr. K. of Truefitt & Hill. Scheerkwast is van Omega en de aftershave meestal van Ed. Pinaud. Ik hoop op dit forum meer te kunnen leren over de diverse producten die overige leden gebruiken en het scheren in het algemeen. Groeten, Lennart
LongShave Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 (edited) Welkom Lennart ! Nu nog een manier vinden om op je website te komen. Zowel met Chrome als met Firefox krijg ik een foutmelding Forbidden You don't have permission to access / on this server. Edited August 6, 2014 by Guest
michigalex Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Welkom op het Forum Lennart! Misschien kun je ons in een pommade topic wat bijbrengen over de verschillende pommades
marco Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Lampuhkap zal verheugd zijn dat je je hebt aangemeld, hij is een groot pomade fan. Welkom!
pomadeonline Posted August 6, 2014 Author Posted August 6, 2014 Dank voor de reacties. Onze website zou normaliter gewoon te bereiken moeten zijn op www.pomade-online.nl Zal zeker een pomade topic starten om hier het e.e.a. in uit te leggen.
efsk Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 had geen problemen om de site te bereiken met firefox met veeeeeel socialmedia/javascript/tracker/etcblockers.
Lampuhkap Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Welkom Lennart Eindelijk hier ! Hoop dat je een hoop hebt aan de informatie op het forum en hier een hele leuke tijd zal hebben En ja Long Shave, dat komt omdat hun huidige hoster nog geen IPv6 support. Daar gaat als het goed is nog wel verandering in komen als ik het goed begrepen heb. Voorlopig dus alleen de site (pomade-online.nl) benaderen via IPv4!
Snuff Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 welkom op het forum (website was gewoon te bereiken).
LongShave Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 welkom op het forum (website was gewoon te bereiken). Ik en met mij anderen kunnen de website van pomade online niet openen omdat de huidige hoster van Pomade Online nog geen IPv6 support heeft. Daar gaat als het goed is nog wel verandering in komen als ik het goed begrepen heb.
efsk Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 heeft ons forum dat wel trouwens? mijn browser beweert altijd dat ik hier over v4 terecht kom ipv v6.
pomadeonline Posted August 6, 2014 Author Posted August 6, 2014 Wordt aan gewerkt heren waardoor de website voor echt iedereen toegankelijk is zonder aanpassingen.
SakasakaHeyhey Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Welkom Lennart. Het pommade topic ga ik zeker lezen. Ben wel nieuwsgierig:)
LongShave Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Wordt aan gewerkt heren waardoor de website voor echt iedereen toegankelijk is zonder aanpassingen. Ik kom alleen op de website als ik in mijn router Internet Protocol Versie 6 (TCPIPv6) uitzet. Het is pappen en nathouden op deze manier omdat nagenoeg alle websites IPv6 ondersteunen. Maar oke, op deze manier kon ik wel jullie website zien.
cutthroat Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Van harte welkom Lennart! Ik zit al een tijdje te denken aan pomade, dus zal je topic en uiteenzetting met veel plezier lezen
Recommended Posts