Lampuhkap Posted July 6, 2013 Posted July 6, 2013 http://i.imgur.com/WDKy66g.jpg[/img] Setup: Ever-Ready 1912 met 1x gebruikt GEM mesje Omega 10019 kwast Institute Karite zeep Osage Rub 2 passes geschoren vandaag. Was echt goed glad. Ever-Ready is wat dat aangaat een super efficient ding, je voelt en hoort m amper over je gezicht gaan De Omega doet as always prima zijn werk, voor een goedkoop varkenshaar kwastje heb ik absoluut niets te klagen over het dingetje De Institute Karite was een gift van Marcel en ik moet zeggen dat ik daar erg blij mee ben. Is een zeep die zich ERG makkelijk laat opkloppen en je hebt ook maar bar weinig nodig om er flink wat schuim uit te krijgen. Jammer is wel dat ie eigenlijk nergens naar ruikt. Zeep is behoorlijk lekker slick en bovenal een goed verzorgend zeepje. De Osage Rub, wat een topspul is dat. Keiharde PATS in je gezicht en daarna word alles zo ijs en ijskoud, perfect voor het weer van vandaag (superwarm) Was weer een lekker beurtje. Over 2 dagen weer een nieuwe setup uitproberen!
donnie Posted July 6, 2013 Posted July 6, 2013 Klinkt weer goed kerel! Die Osage Rub wil ik ook scoren!
Lampuhkap Posted July 6, 2013 Author Posted July 6, 2013 Ja, schijnen niet supergoed verkrijgbaar te zijn, maar ik ben zelf ook op zoek naar grote fles. Je kan ze wel krijgen bij pomade-shop.de, maar de verzendkosten liggen daar nogal hoog. Dus eens kijken of dat goedkoper kan
Recommended Posts