Robert79 Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Na de witte variant van de ASB voor de gevoelige huid is er vorig jaar een nieuwe variant uitgekomen, de 'Proraso prot av' beter bekend als de Proraso blauw. Beide producten zijn beide erg goed te noemen voor mensen met een gevoelige huid al zijn ze aardig verschillend.Het eerste is de geur dat gaat bij de witte door als een frisse menthol/citrus geur waar vooral de citrus erg naar voren komt.Daarentegen is de blauwe een geur dat erg op de vlakte is.Sommigen vinden er iets van drop aan zitten.Ik zelf zou het omschrijven als "Koele zeewind" maar ik vind hem als geur wel OK. Hoewel beiden geschikt zijn voor de gevoelige huid vind ik de witte meer om de irritatie te behandelen en de blauwe meer te gebruiken voor als de irritatie weg is en het weg wilt houden. De flesjes worden geleverd in een klein doosje en het flesje heeft een inhoud van 100ml, wat er degelijk en vrij stevig uiziet maar niet de dure en luxe uitstraling heeft ten opzichte van de engelse merken, maar voor de prijs van ongeveer € 12 ook niet valt te verwachten.Tenslotte gaat het om de inhoud en werken deze ASB's voor mij beter dan de 'Jermyn str' van TOOBS. Mijn conclusie is dat dit een prima asb is en dus waar voor je geld is.De geur zelf is gauw vervlogen, dus bij het opdoen je favoriete eau de toilette, is het verholpen.
LongShave Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Alhoewel een ASB altijd UEKAZ is, bevalt de Proraso Prot AV ASB mij uitstekend. 1 van de beste (wat ik tot nu toe gebruikt heb) voor de verzorging van de huid na het scheren. Prima Recensie ook! Goed leesbaar en nuttig!
marco Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Als ik door mn lading asb heen ben zal ik deze in overweging nemen. Bedankt voor de review.
cutthroat Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Hoezo wachten Marco? Ik zou 'm nu maar kopen. Anders is ie straks weer duurder . Anders vragen we Marcel zijn mening even. MMAAAARCEEEELLL!!
Marcel Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Uuuuh, geen idee hoe deze is , ik ben namelijk meer van de splashes. Maar in geval van twijfel, gewoon doen
Recommended Posts