LongShave Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Zijn er mede forum genoten die ook gebruik maken van de App "Shaving Buddy"? App Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rtsapps.shavingbuddy&hl=nl_NL Kenmerken: - Een overzicht van al je scheerartikelen - Maak aantekeningen (conditie, kosten, enz.), voor elk stuk van de apparatuur die je hebt - Geef elke scheerbeurt een cijfer of opmerking - Foto's toevoegen en deel het - Altijd weten hoe vaak u uw mes heb gebruikt. Shaving Buddy laat je een inventaris maken voor: - Scheermessen - Blades - Scheerkwasten - Zeep & Crèmes - Aftershaves - Extra verzorgingsproducten
marco Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Nog niet, maar het is nu aan het installeren Bedankt voor de tip!! Nu kan ik mn lijstje uit Google Keep laten voor wat het is
Snuff Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Prachtig voor wie dat allemaal graag bijhouden wil, mij veel te veel gedoe, zou het plezier bederven. Heb wel een tijdje qua scheermesjes genoteerd welke ik niet meer diende aan te schaffen maar nu ik m'n vaste waarden ken hoeft het niet meer. Trouwens als je vrouw/vriendin toevallig eens door de app bladert is het je beste dag nog niet 1
marco Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Gelukkig kan ik apps verbergen op mn telefoon Maar zonder gekheid, ze zal echt niet moeilijk doen.
highlander78 Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Leuk voor de inventarisatie! Dank voor de tip.
LongShave Posted August 3, 2014 Author Posted August 3, 2014 Prachtig voor wie dat allemaal graag bijhouden wil, mij veel te veel gedoe, zou het plezier bederven. Heb wel een tijdje qua scheermesjes genoteerd welke ik niet meer diende aan te schaffen maar nu ik m'n vaste waarden ken hoeft het niet meer. Trouwens als je vrouw/vriendin toevallig eens door de app bladert is het je beste dag nog niet Zodra je alles ingevoerd hebt,. is het een kwestie van de gebruikte items aanklikken en klaar is kees. Geen gedoe, snel en handig. Ook hier geldt, UEKAZ.
marzman Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Bedankt voor de tip, ga hem vanavond ook eens installeren
marco Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Nou nog een optie dat je die sotd auto'magisch kan doorzenden naar ShaSoc Ik zal denk ik mn scheerbeurten niet allemaal bijhouden, maar wel erg handig voor mesjes verbruik. Misschien dat ik het zelfs voor zeepverbruik ga gebruiken.
LongShave Posted August 3, 2014 Author Posted August 3, 2014 Nou nog een optie dat je die sotd auto'magisch kan doorzenden naar ShaSoc Ik zal denk ik mn scheerbeurten niet allemaal bijhouden, maar wel erg handig voor mesjes verbruik. Misschien dat ik het zelfs voor zeepverbruik ga gebruiken. Zo gebruik ik hem ook. Het is makkelijk in gebruik en leuk om het op je pokkie bij te houden ipv in bv een Exel Sheet.
LongShave Posted August 3, 2014 Author Posted August 3, 2014 wat is een pokkie? http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/pokkie
efsk Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Straatwoordenboek. Vandaar dat ik het woord niet ken. Ik woon in een huis.
LongShave Posted August 3, 2014 Author Posted August 3, 2014 Straatwoordenboek. Vandaar dat ik het woord niet ken. Ik woon in een huis. Tja, daar verschillen we dan in
marco Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Nou nog een optie dat je die sotd auto'magisch kan doorzenden naar ShaSoc Ik zal denk ik mn scheerbeurten niet allemaal bijhouden, maar wel erg handig voor mesjes verbruik. Misschien dat ik het zelfs voor zeepverbruik ga gebruiken. Zo gebruik ik hem ook. Het is makkelijk in gebruik en leuk om het op je pokkie bij te houden ipv in bv een Exel Sheet. Ik deed het op mijn "pokkie" in Google Keep. Wel makkelijk omdat je Keep vanaf overal kan bereiken via app of browser. Maar het blijft behelpen met turfen. Nu dus een leuke app voor
highlander78 Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Zijn er inmiddels gebruikers van deze app? Hoe bevalt het?
SakasakaHeyhey Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Ja hoor. Ik vind het een handige app. Zeker een aanrader. De betaalde app wil ik je adviseren anders kan je maar beperkt je gear archiveren.
highlander78 Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Dank voor je reactie! Ik ga de app kopen. Tijd voor wat overzicht in de chaos
SakasakaHeyhey Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Zal je een hoop plezier van hebben. Ik had eerst een excel bestandje gemaakt, maar die app vind ik veel fijner en handiger.
marco Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Ik ben weer over op het bijhouden van mesjesgebruik in Google Keep. Gewoon een lijst met selectievakjes en ouderwets turven. Werkt prima. Snel en via elk apparaat met internettoegang bereikbaar. Meer heb ik niet nodig.
Harkos Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Lijkt me een leuke app. Echter gezien Dropbox me de mogelijkheid biedt, om mijn scheerbase overal te gebruiken, blijf ik het daarin doen. Kan me voorstellen dat deze app een aantal zaken voor je vereenvoudigt en daarom bruikbaar is. Ik pruts graag met cijfertjes en databases. Dan is mijn oplossing denk ik vrijer en creatiever. Die app geeft je wel een eenvoudige basis.
karaqz Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 Handig, maar om nou een paar euro te gaan betalen om meer dan 5 items toe te kunnen voegen vind ik wat overdreven.
highlander78 Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 Handig, maar om nou een paar euro te gaan betalen om meer dan 5 items toe te kunnen voegen vind ik wat overdreven. Ben er toch wel blij mee. Simpel en overzichtelijk. Daarnaast, de kosten vallen (ten opzichte van andere uitgaven mbt scheerspullen) best mee toch? Handigste vind ik dat het gewoon op mijn mobiel zit. Ook een tijd aangerommeld met een excel-sheet, maar dat was uiteindelijk toch teveel moeite.
LongShave Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 Mij bevalt de app ook erg goed. Handig en makkelijk in gebruik.
SakasakaHeyhey Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Handige app. Ik ben nog steeds op zoek naar mijn ideale DE-mesje en het is fijn dat ik alles kan registreren. 5 items vind ik persoonlijk erg weinig als je je bedenkt hoeveel opties er zijn in de scheerwereld. Heb er ook geen probleem mee om iets te betalen. De maker moet ook wat verdienen toch? Je krijgt dan een goede app en het allerbelangrijkste zonder irritante reclame:evil:
Recommended Posts