Snuff Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Lijkt me leuk om hier interessante links naar video's te posten die met het open scheermes te maken hebben. Hoe een Ali mes tot stand komt: [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Hoe een Lewis mes tot stand komt: [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Een scheerfilmpje van de bekende Peter Willy [bBvideo 560,340] [/bBvideo]
Snuff Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 Kapper Gary Haywood aan het werk [bBvideo 560,340] [/bBvideo] In het oude atelier [bBvideo 560,340] [/bBvideo]
Guest Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 (edited) Altijd leuk scheerfilmpjes. Misschien oproep doen aan forumleden om filmpje te maken van hun routine. Overigens wederom leuk filmpje van peter willy. Zit nu op een betere lokatie dan voorheen Edited August 1, 2014 by Guest
SakasakaHeyhey Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Dat is zeker interessant, leuk en ben zeer nieuwsgierig wat de open mes gebruikers doen. Heb zelf al veel gelezen op dit fantastische forum en youtube filmpjes gekeken. Het lijkt mij wel wat. Mocht dit topic een succes worden lijkt mij het ook erg leuk om te zien hoe jullie stroppen en slijpen en wat vertellen over het hoe en waarom. Er zijn nu zoveel verschillende meningen en inzichten dat het voor mij erg lastig is. Wellicht een idee om een beginners tutorial op te zetten voor het open scheermes.
Snuff Posted August 1, 2014 Author Posted August 1, 2014 al zouden hier tientallen mensen filmpjes posten over stroppen en slijpen dan nog krijg je tientallen verschillende meningen te zien
Guest Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Idd verschillende meningen. Gebruik zulke filmpjes als leidraad en ontdek wat voor je zelf het beste/makkelijkst is. Uiteindelijk komt het op het zelfde neer als het goed is, en dat is een scherpe snede.
efsk Posted August 12, 2014 Posted August 12, 2014 Fokking Cheech & Chong zit ik naar te kijken hier. Hilarisch.
Snuff Posted August 12, 2014 Author Posted August 12, 2014 Hahaha ik denk als je zo zou tekeer gaan bij klanten je een gratis verblijf in een mooie geïsoleerde kamer krijgt!
Snuff Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Messenmaker in oude werkplaats [bBvideo 560,340] [/bBvideo]
joostmoree Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Ha Rolf! In het bijzonder is dat Art of Manliness filmpje er leuk!. Ik ben geabonneerd op berichten van deze site. Reactionair burgerlijk Verenigde Staten tot in de kern. Maar wel amusant. Op de site kan je leren hoe je zelf je vlinderdas kunt strikken. En andere nuttige dingen. Wat te doen en wat niet. J
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Ze hebben ook zo'n filmpje hoe je met een straight moet scheren. Leuke site met leuke artikelen.
Recommended Posts