Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren is er iemand die een scheermes heeft van Bruno (op foto een van de alien serie)?

165690d1399760473-more-alien-alien-20140510_alien2_closed.jpg

De beste man is administrator op SRP en een landgenoot van mij maar om wat voor reden dan ook heeft hij nooit geantwoord op m'n pm's of emails.

Zijn messen worden (op SRP althans) gerekend tot de betere customs :?:

Dank voor alle info die je kan inbrengen.

Posted

Nee helaas niet in bezit, maar wel lovende woorden over gelezen.

Posted

Ron,

Als je bij repetitie een Adm van SRP (of welk forum dan ook) benadert op welke wijze dan ook, en hij reageert niet, dan verdient hij geen aandacht. Zelfs niet als een landgenoot. Ik kan geen informatie inbrengen. Maar al zou ik het kunnen dan deed ik het niet. Iemand die niet communiceert verdient in persoon noch zijn producten, enige aandacht.

Doodzwijgen die kerel.

J

Posted

Jeps, in dit geval ben ik het compleet met Joost eens, al had ik het iets, uhhh.... "explicieter" in gedachten ;)

Wanneer je niet het fatsoen hebt om te reageren, dan zou ik je ook, ongeacht het product, links laten liggen.

Posted

Raar. Facebook is iets wat ik mijd, heb ik niks mee. Ah laat ook maar. Topic mag dicht voor mijn part.

Posted

Ik vind het ook eigenaardig Snuff, ik heb altijd goede contacten gehad met Bruno, is eigenlijk wel een correcte kerel.

Posted
Ik vind het ook eigenaardig Snuff, ik heb altijd goede contacten gehad met Bruno, is eigenlijk wel een correcte kerel.

Te laat, m'n geld gaat naar een derde Koraat 8-)

Wat ook de reden was het zal een mysterie blijven of was toeval. Geeft niks er zijn vissen genoeg in de zee.

Posted

Er zijn anders schelpdieren die "scheermesjes" worden genoemd.

Maar dat is natuurlijk weer geen vis.... Nou ja, nu maar weer on topic...