Snuff Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Heren is er iemand die een scheermes heeft van Bruno (op foto een van de alien serie)? De beste man is administrator op SRP en een landgenoot van mij maar om wat voor reden dan ook heeft hij nooit geantwoord op m'n pm's of emails. Zijn messen worden (op SRP althans) gerekend tot de betere customs Dank voor alle info die je kan inbrengen.
Guest Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Nee helaas niet in bezit, maar wel lovende woorden over gelezen.
joostmoree Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Ron, Als je bij repetitie een Adm van SRP (of welk forum dan ook) benadert op welke wijze dan ook, en hij reageert niet, dan verdient hij geen aandacht. Zelfs niet als een landgenoot. Ik kan geen informatie inbrengen. Maar al zou ik het kunnen dan deed ik het niet. Iemand die niet communiceert verdient in persoon noch zijn producten, enige aandacht. Doodzwijgen die kerel. J
marco Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Jeps, in dit geval ben ik het compleet met Joost eens, al had ik het iets, uhhh.... "explicieter" in gedachten Wanneer je niet het fatsoen hebt om te reageren, dan zou ik je ook, ongeacht het product, links laten liggen.
roef Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Snap de commotie niet helemaal, heb hem gisteren een PM gezonden via SRP en had gisteravond al antwoord met een verwijzing naar zijn Facebook pagina : https://www.facebook.com/#!/pages/Snailforge/498151823624514?ref_type=bookmark Als een van de messen op de pagina je aanstaat kun je hem je specifieke wensen kenbaar maken en zal hij je een prijsopgave doen toekomen
Snuff Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Raar. Facebook is iets wat ik mijd, heb ik niks mee. Ah laat ook maar. Topic mag dicht voor mijn part.
decraew Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Ik vind het ook eigenaardig Snuff, ik heb altijd goede contacten gehad met Bruno, is eigenlijk wel een correcte kerel.
decraew Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Ik hou trouwens wel van het handvat materiaal op de foto hierboven. Funkeeeh ...
Snuff Posted August 2, 2014 Author Posted August 2, 2014 Ik vind het ook eigenaardig Snuff, ik heb altijd goede contacten gehad met Bruno, is eigenlijk wel een correcte kerel. Te laat, m'n geld gaat naar een derde Koraat Wat ook de reden was het zal een mysterie blijven of was toeval. Geeft niks er zijn vissen genoeg in de zee.
cutthroat Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Een vis scheert niet zo best hoor . Ben je beter af met die extra Koraat
marco Posted August 2, 2014 Posted August 2, 2014 Er zijn anders schelpdieren die "scheermesjes" worden genoemd. Maar dat is natuurlijk weer geen vis.... Nou ja, nu maar weer on topic...
Recommended Posts