Speedmusic Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 De naam is s-piet- music, muziek voorkeur rauw en heftig. Scheervoorkeur smooth en easy. Scheer sinds mijn baardgroei, ruim 25 jaar geleden, nat en sinds en jaar of 4 met DE mesjes, ik vond de prijs van cartridges simpelweg absurd. Tot op heden meegelezen, heb me wel voor genomen om iets meer te posten. Ben altijd op zoek naar leuke producten voor een goede prijs, zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen
marco Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Welkom! Leuke producten voor een goede prijs? Wat dacht je van deze: viewtopic.php?t=2052
Froop Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Ik ben nog geen 25, laat staan dat ik al zo lang baardgroei heb. Welkom!
Marcel Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Welkom Piet! Speedmusic als in Speedrock? Of gabberspeed
SakasakaHeyhey Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Welkom Piet! Rauw en heftig kan ik mij alles bij voorstellen. Welke bands luister jij vooral naar? Ben wel erg nieuwsgierig.
Recommended Posts