Snuff Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Zaten er al een tijdje aan te komen. Ben benieuwd hoe de ervaringen zullen zijn van kopers. De symmetrische versie zal waarschijnlijk meer mensen aantrekken in verband met makkelijker slijpen en het ietwat dikkere handvat gedeelte zal ook wel prettiger aanvoelen. Tot nu toe nog geen kamisori in handen gehad die me qua handeling en scheren kon bekoren. Wel al customs gezien van een niet nader te noemen persoon die mij aanspraken.
Kogel Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Had die andere ook al gezien. Bij Martin staan de al lang op de site aangekondigd. Ben benieuwd.
joostmoree Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Wat een geheimzinnigheid! Customs gezien van een niet nader te noemen persoon! Die andere? Martin? Zal dit honderden reactie opleveren? J
Snuff Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Niet verder vertellen Joost Ulrik maakt heel mooie kamisoris
Kogel Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Dat zal maar wat vinden jullie kenners van die van Martin? Ook erg mooi volgens mij. Niet alles hoeft van 1 te komen.
Kogel Posted July 29, 2014 Author Posted July 29, 2014 Sterker nog. Ik heb de japanse besteld. Niet de westerse, dat is een wedge zonder handvat. Ben benieuwd. More than happy om een kenner hem te laten proberen. Frans
Snuff Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Enig idee Frans wanneer ze geleverd worden? Ben heel benieuwd naar je oordeel na enige scheerbeurten.
Kogel Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Hij heeft ze nu en over twee weken een nieuwe batch .
Kogel Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Ik heb ook even met Ulrik gemaild over de kamisori. Hij mmakt ze symmetrisch. Die van Martin is er in twee varianten, symmetrisch en asymmetrisch. Schijnt voor het scheren niet uit te maken. De batch bij Martin was op. Ik vond de asymmetrische mooi. over twee eken heeft hij een nieuwe batch. Twijfel nu toch weer. Leuk detail van Martin vind ik het doosje. Met twee sterke magneten om het mes te zekeren. Leuk bedacht.
Snuff Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Ben zelf niet zo'n voorstander van magneten om een mes vast te zetten. Ik vind het voordeel van Ulriks kami's dat je het handvat wat volumineuzer kan laten maken want de meeste kamisori zijn voor mij althans veel te ieletjes om prettig vast te houden
Recommended Posts