Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nope, nooit. Net wel even gedaan en ben ineens nieuwsgierig naar scheren met koud water. Ik zal er een experimentje van maken haha.

Wel leuke site verder maar als je een tijdje op fora als deze rond hangt dan valt er weinig tot niets nieuws te lezen.

Posted
Nope, nooit. Net wel even gedaan en ben ineens nieuwsgierig naar scheren met koud water. Ik zal er een experimentje van maken haha.

Wel leuke site verder maar als je een tijdje op fora als deze rond hangt dan valt er weinig tot niets nieuws te lezen.

Dat is ook zo maar het is een leuke site met van alles en nog wat voor de man. Nostalgisch met veel (voor mij) interessante artikelen.

Posted

Nope. En facebook doe ik sowieso niet.

Ik heb heel lang op de diverse vulpenfora rondgehangen. Maar het enige forum waar ik echt ben blijven plakken is motor-forum (meer dan 10 jaar actief).

Posted

Wel een leuke site, ik kijk er ook zo nu en dan voor leuke artikelen.

Sterker nog, door een filmpje van die site heb ik weer besloten om nog een poging te wagen met een krabbertje.

Posted
Wel een leuke site, ik kijk er ook zo nu en dan voor leuke artikelen.

Sterker nog, door een filmpje van die site heb ik weer besloten om nog een poging te wagen met een krabbertje.

IDEM!! :D