LongShave Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Bezoeken jullie ook de facebook/twitter of website van The Art of Manliness wel eens? Informatieve website over alles wat met "mannelijkheid" te maken heeft waaronder scheren. http://www.artofmanliness.com/ of Facebook How To Prevent Razor Burn: How To Shave Like Your Grandpa 10 Tips for a Better Shave on Your Neck
Mesmer Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Nope, nooit. Net wel even gedaan en ben ineens nieuwsgierig naar scheren met koud water. Ik zal er een experimentje van maken haha. Wel leuke site verder maar als je een tijdje op fora als deze rond hangt dan valt er weinig tot niets nieuws te lezen.
LongShave Posted July 27, 2014 Author Posted July 27, 2014 Nope, nooit. Net wel even gedaan en ben ineens nieuwsgierig naar scheren met koud water. Ik zal er een experimentje van maken haha. Wel leuke site verder maar als je een tijdje op fora als deze rond hangt dan valt er weinig tot niets nieuws te lezen. Dat is ook zo maar het is een leuke site met van alles en nog wat voor de man. Nostalgisch met veel (voor mij) interessante artikelen.
Johan Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Nope. En facebook doe ik sowieso niet. Ik heb heel lang op de diverse vulpenfora rondgehangen. Maar het enige forum waar ik echt ben blijven plakken is motor-forum (meer dan 10 jaar actief).
marco Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Wel een leuke site, ik kijk er ook zo nu en dan voor leuke artikelen. Sterker nog, door een filmpje van die site heb ik weer besloten om nog een poging te wagen met een krabbertje.
LongShave Posted July 28, 2014 Author Posted July 28, 2014 Wel een leuke site, ik kijk er ook zo nu en dan voor leuke artikelen.Sterker nog, door een filmpje van die site heb ik weer besloten om nog een poging te wagen met een krabbertje. IDEM!!
Noxa Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Ik heb die oudere stukjes over scheren wel eens gelezen, erg vermakelijk.
LongShave Posted July 28, 2014 Author Posted July 28, 2014 Door deze video uiteindelijk bij dit forum uitgekomen: [bBvideo 560,340] [/bBvideo]
Recommended Posts