Kogel Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Ik ben op vakantie in de omgeving van Maastricht (Slenaken). Zag vandaag in Valkenberg een Barbier (Hairtastic and shave men only). Iemand nog een idee voor een leuke winkel in deze omgeving ?
Snowmiss Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Lopend vanaf het station richting het centrum. Voor de brug over de Maas aan de linkerhand zit een hele leuke ouderwetse drogist. Hij heeft onder andere twee hele kasten vol met kwasten staan
talibeard Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Lopend vanaf het station richting het centrum. Voor de brug over de Maas aan de linkerhand zit een hele leuke ouderwetse drogist. Hij heeft onder andere twee hele kasten vol met kwasten staan Dat is Jaspers, zeker leuk om binnen te wandelen. Hij zit behoorlijk in zowel varkens als dassenharen kwasten van Omega. Als je goed rondkijkt, er staat gigantisch veel opgestapeld daar, valt er meestal wel iets onbekenders te scoren. Zo heb ik mijn scheermug/scuttletje van Lindner daar op de kop getikt en nog wat onbekendere zeepjes. Plus de kleinste varkensharenkwast die ik ooit gezien heb van Victoria.
Timbo35 Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Lopend vanaf het station richting het centrum. Voor de brug over de Maas aan de linkerhand zit een hele leuke ouderwetse drogist. Hij heeft onder andere twee hele kasten vol met kwasten staan Dat is Jaspers, zeker leuk om binnen te wandelen. Hij zit behoorlijk in zowel varkens als dassenharen kwasten van Omega. Als je goed rondkijkt, er staat gigantisch veel opgestapeld daar, valt er meestal wel iets onbekenders te scoren. Zo heb ik mijn scheermug/scuttletje van Lindner daar op de kop getikt en nog wat onbekendere zeepjes. Plus de kleinste varkensharenkwast die ik ooit gezien heb van Victoria. Heeft die zaak iets van krabbers of TOBS?
Johan Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Laatste keer dat ik er was zag ik vooral handvaten voor cassettemesjes, zoals de Mach 3. Ze hebben er wel veel kwasten, en allerlei leuke zeepjes (ook voor niet-scheren).
talibeard Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Geen TOBS gezien daar, je moet meer denken aan scheerspullen die op internet onder de radar vliegen (maar daarom niet minder interessant zijn). De enige krabbers die ik daar ooit gezien heb zijn wat eenvoudigere Merkur modellen; denk 42N of 33C.
Alexander Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Goed om te weten. Komende tijd ben ik veel in Maastricht. Maar eens gaan kijken voor een nieuwe kwast. Heb nu een Muhle Silvertip (Met handvat van chrome) maar deze bevalt niet zo. Hij schuimt wel goed op, maar de kwast gaat dicht staan en geeft het schuim niet goed af op mijn gezicht. Ik krijg het schuim er pas goed uit door in de kwast te knijpen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Kogel Posted August 9, 2014 Author Posted August 9, 2014 Nee uiteindelijk niet naar maastricht geweest dit keer. Meer op belgie gericht geweest dit jaar. Nu in oostenrijk. Daar is helemaal niets behalve iemand die mooie messen maakt.
Recommended Posts