Robert79 Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Regelmatig zit ik te kijken online naar mesjes in bulk(voornamelijk op ebay) . Maar dan zitten er aanbiedingen bij waarbij ik denk "dit kan toch niet voor die prijs ? " Ik kom dan bij deze of in het bijzonder dezedie ook nog inclusief is. Hebben jullie goede ervaringen met dit soort aankopen ?
Kamp Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Die polsilver heb ik bij shaving.ie gekocht voor 19,95 incl sjipping
Snuff Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Regelmatig zit ik te kijken online naar mesjes in bulk(voornamelijk op ebay) . Maar dan zitten er aanbiedingen bij waarbij ik denk "dit kan toch niet voor die prijs ? " Heb geen ervaring met deze aanbieders maar zou zo maar kunnen, heb in het verleden wel voor gelijkaardige prijzen mesjes gekocht.
marzman Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Ik heb voor mijn 100 Astra's ook iets van 8 euro betaald (was wel exclusief verzenden). 100 Feathers vind je ook al voor rond de 20 euro dus ik denk dat het wel kan. Ik zou wel een beetje kijken of het een betrouwbare verkoper is en of er ergens reviews van zijn mesjes staan en anders betaal ik liever een paar euro meer (ik heb al 100 neppe Gillette Blues van Dealextreme liggen en daar mag het wel bij blijven )
Timbo35 Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Regelmatig zit ik te kijken online naar mesjes in bulk(voornamelijk op ebay) . Maar dan zitten er aanbiedingen bij waarbij ik denk "dit kan toch niet voor die prijs ? " Ik kom dan bij deze of in het bijzonder dezedie ook nog inclusief is. Hebben jullie goede ervaringen met dit soort aankopen ? Die rapira is nog niet eens de goedkoopste Die aanbieder van de Polsilver is dezelfde als op B&B Zelf heb ik er goede ervaringen mee, maar er schijnen ook fakes in omloop te zien.
Timbo35 Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Ik heb voor mijn 100 Astra's ook iets van 8 euro betaald (was wel exclusief verzenden). 100 Feathers vind je ook al voor rond de 20 euro dus ik denk dat het wel kan. Ik zou wel een beetje kijken of het een betrouwbare verkoper is en of er ergens reviews van zijn mesjes staan en anders betaal ik liever een paar euro meer (ik heb al 100 neppe Gillette Blues van Dealextreme liggen en daar mag het wel bij blijven ) Hoe is dat opgelost met DX?, want zij hebben weleens vaker in het verleden fakes verkocht en niet allen de mesjes
marzman Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Niet, ik heb daar zelf geen moeite in gestoken voor die paar euro. Mesjes terugsturen kost al meer.
Robert79 Posted July 24, 2014 Author Posted July 24, 2014 Die polsilver heb ik bij shaving.ie gekocht voor 19,95 incl sjipping Op deze site heb ik net nog gekeken en ze zijn daar indrdaad 19,95 maar bij hun kwam echt nog minimaal 6,95 bij en dan zit ik echt op de 27,90
Timbo35 Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Die polsilver heb ik bij shaving.ie gekocht voor 19,95 incl sjipping Op deze site heb ik net nog gekeken en ze zijn daar indrdaad 19,95 maar bij hun kwam echt nog minimaal 6,95 bij en dan zit ik echt op de 27,90 speciaal voor jou, de goedkoopste, bij een betrouwbare verkoper B&B
Robert79 Posted July 24, 2014 Author Posted July 24, 2014 Is dit zn broer ? die in mijn link heet DCC3 Tja, als je ze dan kan kopen voor die prijs met dezelfde kwaliteit dan wordt het wel weer interessant.
Timbo35 Posted July 24, 2014 Posted July 24, 2014 Is dit zn broer ? die in mijn link heet DCC3 Tja, als je ze dan kan kopen voor die prijs met dezelfde kwaliteit dan wordt het wel weer interessant. is dezelfde alleen voor B&B leden speciale prijs
Recommended Posts