Jump to content

Kogel

Kogel

Recommended Posts

Ik werd getriggerd door een aantal nieuwe forumleden die zich netjes voorstelden. En dat is goed en heb ik nooit gedaan. Dus ik haal dat in. Ik ben Frans en woon in Blaricum. 45 jaar oud. Drie kinderen (9,11, 13) en een vrouw. Ik scheer al bijna mijn hele scheerleven nat. Nooit met spuitbussen maar altijd palmolive of dvh. Na een zeer versleten kwast een ruim jaar geleden een paar goedkope kwasten gekocht bij kruidvat etc maar niet tevreden op het internet bij Manandshaving terecht gekomen. Langsgegaan en daar vandaan gekomen met een kwast, een DE en wat zepen. Wat een verademing, geen ingegroeide haren meer en naa een paar keer lekker onder de knie. En dat blijft zo. Gevallen op dit forum voor open messen en daar ondertussen ook handig(er) mee. Waarom? Omdat het een ambacht is. Ambachten zijn gaaf om te kunnen.

In het dagelijks leven werk ik bij een bank als ict servicemanager. Als tegenhanger van werken met je hoofd doe ik thuis veel met de handen. Ik heb 5 oude auto's (citroen traction avant, mehari, ak350, amazone station en een Mercedes g230), een oude scooter heinkel 103a2 en sinds kort een heel klein speeltje een peugeot brommer 102 voor in de tuin. Kunnen de kindereen lekker op klooien. Alles onderhoud ik zelf. Daarnaast een grote tuin die ik gedwongen ook maar zelf doe. Ooit wilde ik een paar dingen kunnen zoals lassen en metselen. Dat kan ik nu een beetje en daar is een open mes bij gekomen.

Edited by Guest

• 4 weeks later...