No-harm Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Beste lezers van dit mooie forum, Graag stel ik me even voor...Hoewel mijn gebruikersnaam anders doet vermoeden is mijn naam toch echt Harm. Daar ik een vreedzaam type ben vond ik no Harm wel toepasselijk als forum naam. over mijzelf: 33, Opticien, fotograaf, motorrijder, muziek liefhebber (van klassiek tot hardrock en alles wat er tussen zit) speel zelf een beetje piano....en....nu komt het... sinds een paar maanden het scheren met een openscheermes ontdekt. geweldig! Maar om meer te leren over techniek, en dan specifiek om m'n scheermes scherp te houden, heb ik mijzelf aangemeld bij dit forum. De afgelopen dagen al van alles gelezen waar ik mijn voordeel mee kan doen. maar heb ook nog wel wat vragen die ik ga stellen. vriendelijke groeten, Harm.
Mesmer Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Welkom hier! Geweldige forumnaam en je bent hier zeker niet de enige motorrijder.
Guest Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Welkom. En vraag gerust er zal gerust antwoord op komen.
Johan Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Welkom Harm. Motorrijder, fotograaf, muziekliefhebber en scheerder ... kan het mooier?
Snuff Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Alsnog welkom op het forum. We zullen je zeker helpen waar mogelijk met je straight avontuur. Welke brommer heb je?
No-harm Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 Bedankt allemaal voor het warm welkom! leuk! Heb je al een Koraat? nee, op dit moment scheer ik mij met een Dovo 5/8 silversteel....maar.... ik heb al wel het bestelformulier van Koraat gedownload ik wacht alleen nog even met bestellen omdat ik weloverwogen een keuze wil maken. Alsnog welkom op het forum. We zullen je zeker helpen waar mogelijk met je straight avontuur. Welke brommer heb je? Voor woonwerk, lange tourritten en vakanties rijd ik een BMW 1200 RT en om lekker uit te waaien een Harley Davidson Fatboy. waar rijd je zelf op?
Mesmer Posted July 22, 2014 Posted July 22, 2014 Er is ook een topic over motorrijden: viewtopic.php?f=25&t=225
No-harm Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 Welkom Harm. Motorrijder, fotograaf, muziekliefhebber en scheerder ... kan het mooier? Het zou nog mooier zijn als ik meer tijd had om ten volste te genieten van al deze liefhebberijen... ...maar ik mag niet klagen. bedankt voor het compliment overigens.
No-harm Posted July 22, 2014 Author Posted July 22, 2014 Leuk topic Mesmer! ga ik eens op m'n gemak door heen lezen
Recommended Posts