Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vorige week kreeg ik ineens een pm van onze forumvriend LongSave.

Hij had wat spulletjes die hem niet echt bevielen en of hij mij daarmee blij kon maken... Nou en of!!

Vandaag kreeg ik het pakket binnen met de volgende inhoud:

BdF Mistero scheerzeep (vol)

BdF Mistero asb (vol)

Barba (Prep) asb (geen idee, vol genoeg ;) )

Shaveworks "Cool Fix" asb (75%)

The Bluebeards Revenge asb (erg vol)

TFS tabacco verde scheerzeep (50 - 75%)

Floïd Black (50%)

Astra platinum, pakje van 5

Osage Rub (75%)

Ik denk niet dat ik iets vergeten ben :)

Helemaal geweldig toch?

Ik mocht niet eens de verzendkosten betalen!

Ik ben echt onwijs blij met dit pakket!

Met de Astra platinums heb ik in het verleden niet al te goede ervaring gehad, maar ga ze toch weer een kans geven.

Ik kwam namelijk laatst een oude sotd van mezelf tegen, waarin ik mijn allereerste ervaring met een Personna super blue beschreef. En vreemd genoeg viel die tegen, terwijl het nu juist mijn favoriete mesje is!

Dus ook Astra verdiend een tweede kans.

Van de BdF Mistero kan ik alleen maar zeggen wat ik al eerder heb gedaan: geweldig spul, vertrouwde kwaliteit en heerlijke geur. Alleen jammer dat ie niet sterker ruikt. Raffinato en in iets mindere mate Classico ruiken best sterk, maar Esclusivo en Mistero ruiken een stuk minder. En dat is erg zonde want ze ruiken juist zo lekker!

Maar hier ook erg blij mee.

Met de Osage Rub zat Eric me al een tijdje te narren/feeden/enabelen en nu heeft hij dat goedgemaakt door er een behoorlijk volle fles bij te doen.

Ruikt prima en gaat morgen meteen gebruikt worden. Ik ben benieuwd...

Barba en shaveworks zijn beiden verkoelend, de Barba ruikt enigszins naar tijgerbalsem ofzo, dus ik denk dat die me nog gaat verrassen.

Mijn Floïd was op de helft, dus met deze erbij heb ik weer een volle fles :)

De asb van Bluebeard heb ik al in de verzameling en ben ik erg tevreden over. Een navulling kan dus geen kwaad. :D

De tabacco verde heb ik al eens gewonnen met een actie van Iwan, maar dan met de rebranding van Mondial.

Vreemd genoeg lijkt de zeep die ik van Eric kreeg iets sterker te geuren.

Ik denk dat deze nieuwer is.

Ook van deze kan een "refill" geen kwaad; heerlijke zeep, heerlijke geur!

Eric, ook langs deze weg nogmaals heel erg bedankt!!!

Posted

Wow, dat zijn de betere verrassingen! Wat wel jammer is Is dat we je nu niet meer kunnen enablen met die Osage Rub ;)

Met dit weer ga je daar zeker plezier van hebben, ook zonder je geschoren te hebben.

Posted

Mooie actie Longshave, chapeau! Heel veel plezier ermee Marco, maar dat lukt vast wel. Wel je ervaringen met de OR delen hè ;)

Posted

Wat een klasse actie van de heer LongShave, want je heb daar een zeer mooi pretpakket aan over gehouden!

Fre(e)nabling op zn top!!!!

Veel plezier met de spulletjes!

Posted
Bedankt mannen.

Ramon, zie sotd...

Vandaag weer veel aan de OR en Alcolado Glacial gehad. Heerlijk in het haar en op het gezicht voor de koeling

banner.jpg

Posted

Voor de verkoeling tussendoor toch maar eens voor een flesje alcolado gaan shoppen. Zonde van mn OR anders...

Posted

Voor de verkoeling hier (ongeveer 38°C vanmiddag), pak ik die gele vloeistof uit een bruin flesje (of metalen stang). En die smeer ik niet op m'n gezicht of in het haar ;)

Posted
Voor de verkoeling hier (ongeveer 38°C vanmiddag), pak ik die gele vloeistof uit een bruin flesje (of metalen stang). En die smeer ik niet op m'n gezicht of in het haar ;)

Het is behelpen CT. Ik leef met je mee...... :D

• 3 months later...
Posted

Zo mensen,

Vandaag van mijn grote vriend Eric LongShave wederom een mooi pakket mogen ontvangen!

320f77527cbdabe95b2925395d7b43f5.jpg

Een Plisson, GFT skinfood sandalwood, C&E West Indian Lime asb (waarvan ik al eerder van hem de scheercrème heb gekregen) wat losse Feather en Astra mesjes en een Lord bestelling. De L6 en van alle mesjes een pakje.

Oh en niet te vergeten een sample Eucris scheercrème van GFT.

Geweldig toch?!!!?!!

Echt bijzonder!

Eric, nogmaals ontzettend bedankt!

En spreek je snel weer natuurlijk ;)

De kwast, C&E West Indian Lime asb en scheercrème, en de Lord L6 geladen met de Lord super chrome uit de verpakking liggen al klaar voor morgen.

Ik heb er zin in!

Posted
Zo mensen,

Vandaag van mijn grote vriend Eric LongShave wederom een mooi pakket mogen ontvangen!

320f77527cbdabe95b2925395d7b43f5.jpg

Een Plisson, GFT skinfood sandalwood, C&E West Indian Lime asb (waarvan ik al eerder van hem de scheercrème heb gekregen) wat losse Feather en Astra mesjes en een Lord bestelling. De L6 en van alle mesjes een pakje.

Oh en niet te vergeten een sample Eucris scheercrème van GFT.

Geweldig toch?!!!?!!

Echt bijzonder!

Eric, nogmaals ontzettend bedankt!

En spreek je snel weer natuurlijk ;)

De kwast, C&E West Indian Lime asb en scheercrème, en de Lord L6 geladen met de Lord super chrome uit de verpakking liggen al klaar voor morgen.

Ik heb er zin in!

Jij blij, ik blij. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten!