Jump to content

voor het eerst palmolive scheercreme gebruikt

Leander

Recommended Posts

ik heb me net voor het eerst geschoren met de palmolive scheercreme.

wat is dit een goeie scheercreme.

zeer tevreden over.

hij doet niet onder voor de duurdere scheercremes.

deze blijf ik zeker gebruiken.

Ik vind hem ook goed, de stick is ook erg goed. Doet echt niet onder voor een Proraso. De geur vind ik ook wel ok, het ruikt fris maar is geen standaard zeepgeur (dan denk ik aan Vergulde Hand). Op het moment gebruik ik hem ook even wat minder maar dat is omdat ik pas een hoop zepen heb gekocht.

Heb geen ervaring met die palmolive scheercreme tube's.

Maar heb laatst van een collega die in België woont, nivea scheercreme geprobeert en deze vond ik in hetzelfde categorie passen zoals een Arko scheercreme tube. Prima scheercreme voor een zeer schappelijke prijs!

Zijn die palmolive scheercreme's ook van hetzelfde categorie?

Ik heb ook nivea gehad en die is ook prima, maar ik zou zelf eerder de Palmoliv kopen. Maar ik heb dan ook niks tegen de Palmoliv geur, vind die zelfs aangenaam en fris. De Wilkinson creme daar vind ik dan wel weer een vervelende bijgeur aan zitten. Maar goed, het is ook niet dat een meer geroemd merk als Proraso zo geweldig ruikt. Prima zepen, dat wel.

Ik koop de duurdere scheercrèmes/zepen eigenlijk puur voor de geur.

Qua scheerkwaliteiten merk ik niet veel verschil.

Moet ik er wel bij zeggen dat "duur" voor mij al boven de 10e betekend. :oops:

Goed spul. Scheert geweldig. Kost geen drol. No brainer IMO.

Ruikt niet spectaculair da's zeker waar, als ik lekker wil ruiken pak één van m'n 12 verschillende flessen eau de toilette.

Gisteren, nav dit topic, de Palmolive weer eens gepakt. Je krijgt snel een goede schuim die voor een lekkere vettige laag zorgt. Spul scheert prima. Geur absoluut niet bijzonder, zepig en saai. Doet me denken aan de tijd toen ik nog met wegwerpmesjes aan het scheren was :).

Hoi,

Vandaag, deels n.a.v. van dit topic en deels uit pure nieuwsgierigheid wat je nou voor zo'n € 2,00 kunt verwachten heb ik bij het Kruidvat een tube Palmolive gekocht. Ik heb me er net mee geschoren en ik moet zeggen dat het me 100% meevalt. Prima spul, niks mis mee, beetje "el cheapo" luchtje, zeker niet verkeerd, maar verder prima hoor. Je hebt snel een lekker vettige lather. Dit lijkt me ideaal om mee op vakantie of op reis te nemen. Ga ik dus ook over een paar weken tijdens onze vakantie doen.

voor 20 cent meer heb je nivea met lemon geur

Klopt. In Nederland. "Moar nich in 'n Pruus" waar het goedje maar pakweg een euro kost. Bovendien vind ik het schuim van de Palmolive creme beter.

Ik heb er jaren mee geschoren. Maar ik doe het niet meer. Ik wil een geurtje. Zeep is niet duur. Een lekkere TOBS is duurder dan een palmolive maar wat kost het nou per jaar? Net zomiets als goedkope koffie kopen voor in je Jura. Scheelt je twee euro per maand.

Daar sluit ik mij bij aan Kogel. Genieten en plezier hebben is ook heel belangrijk. Ok je moet iets dieper in je buidel graaien, maar ach je leeft maar één keer. Leuk dat je de koffie als onderwerp aanstipt. Ik bestel op aanraden van een kennis nu online mijn koffiebonen. Je plaatst je bestelling en de bonen worden de volgende dag voor je gebrand en daarna verzonden. Verser krijg je het niet tenzij jezelf gaat branden. Nou moet ik bekennen dat ik nog maar zelden ergens een lekker bakkie drink.

Ik ben verwend :) Reclame maken doe ik niet, maar wil je weten waar ik mijn bonen haal, stuur mij maar een pb;)