Jump to content

EJ kwast kapot. Iemand een idee hoe dit kan?

Wiggy

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb nu ongeveer 3 kwart jaar een Edwin Jagger super badger kwast.

Laatst pakte ik hem uit de kast en toen was de kunststoffen ring waar de haren in zitten er gewoon uit gezakt.

Best wel slecht voor zo'n dure kwast.

Heeft iemand een idee waar dit van komt? En wat ik er aan zou kunnen doen?

Als ik de bus weer terug druk in het handvat dat wordt hij er gewoon weer uitgedrukt.

Ik heb hem gewoon in de kledingkast staan en niet in de douche. Het kan dus niet komen omdat hij te lang in een warme, vochtige ruimte staat.

Oh ja, factuur is foetsie dus terug sturen voor garantie zit er niet in :cry:

20140713_120751.jpg.73142a8d7cd2f352113b024451251dd5.jpg

Edited by Guest

Bedankt voor je reactie Timbo35.

Helaas weet ik ook niet zeker meer bij welke webshop ik hem gekocht heb. Toentertijd heel wat spullen gekocht bij verschillende shops.

Ik vind ook dat ie erg snel kapot is. Had ik niet verwacht van EJ.

Heb je een foto's voor ons?

Ik vrees dat als je niet meer weet waar en wanneer dat je er niet verder mee gaat komen. Misschien kun je een knot met haar bestellen en hem oplappen.

Zo, foto is toegevoegd.

Het probleem is dat als ik de bus er in druk hij er soms gelijkt weer uitgedrukt wordt en de andere keer zit hij een tijdje goed (ongeveer 1 dag) en dan zakt hij er ook zo weer uit.

Wel weer jammer, normaal bewaar ik alle facturen alleen deze kan ik niet terug vinden.

Als je Gmail hebt dan is je bestelling daarin zo terug te vinden. Daar vind ik tot jaren terug wanneer ik iets bij welke webshop heb gekocht. Gewoon zoeken op het product of andere dingen die toen in je bestelling zaten.

Ongekend!

Nog een keer m'n hele mailbox bij langs geweest (voor de 5e x ofzo) en ik heb de factuur gevonden!

Tnx voor de tip van Memory Garden btw. Was wel ideaal geweest, ik woon er namelijk 5 a 6km vandaan!

Zou de bus en de ruimte waar deze inzit goed schoon en vetvrij maken en daarna de bus met 2 componentenlijm zoals gezegd vast lijmen. Om de bus op zijn plaats te houden tijdens het uitharden van de lijm zou ikzelf een ijzerdraadje strak over de bus in het midden door de haren steken en op de andere kant van de houder vastdraaien. Zo beschadig je de haren ook niet.

Ziet er makkelijk te repareren uit, even spuitje epoxy lijm halen bij de bouwmarkt. Kleine klodder er in en goed aandrukken. Let er op dat je niet teveel lijm gebruikt want je wil niet dat de lijm in de haren terecht komt.

Bedankt voor alle reparatietips maar laten we eerlijk zijn. Een kwast van een gerenommeerd merk als Edwin Jagger (met een voor mij behoorlijk prijskaartje) moet gewoon goed zijn, en het zou niet nodig moeten zijn zelf zo'n renovatieproject te starten binnen 1 jaar na aankoop.

Ik had de kwast gekocht bij Shave and More. Gisteravond om ongeveer 22.40uur een e-mail gestuurd en binnen 10 minuten al een reactie. Heel snel en netjes. Met de toezegging dat ik hem op kan sturen en een nieuw kwast krijg. Nette oplossing van Shave and More!!