ErikLWD Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Hallo, Zeer recent ben ik lid geworden van dit Forum. Ik had vergeten me eerst even voor te stellen voordat ik een topic opende, dus bij deze. Ik was al een tijdje van plan een open mes te kopen, maar kon maar niet een goede gebruikte vinden. Daarom nu dus een nieuwe Dovo Best Quality gekocht. Dit nadat ik eerst een chinese RenRen had gekocht. Dit was meer een scheermesvormig mes dan een echt scheermes, geloof ik. Ik woon in Leeuwarden overigens. Ik weet niet waar ik dat in mijn profiel in kan stellen, maar dan maar even zo. Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een oud mes er bij om op te knappen en het stroppen en slijpen mee te leren. Dus de zoektocht gaat door. Als iemand wat weer dan hoor ik het graag,maar ondertussen zoek ik rustig verder Leuk Forum overigens. Ik kwam het eigenlijk bij toeval tegen. Het is zeer informatief en leerzaam!
Snuff Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Welkom op het forum. Eens contact nemen met Buffel, die heeft wellicht nog wat liggen en dan heb je meteen een mes die top geslepen is. Kan je het naar hartelust weer bot maken
DeFries Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Welkom en veel scheerplezier, das niet zo heel ver weg Leeuwarden.
Recommended Posts