DoubleB Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Hallo allemaal! Wat een aangename verrassing, een Nederlands scheerforum! Mijn naam is Robbin, komt uit het zuiden des lands en scheer al een aantal jaren op de klassieke manier. Krabbers, Straights, Shavettes en Kamisori's, alles door elkaar! Wellicht kennen sommigen mij al van andere scheerfora. Ik zag zelf ook al een aantal bekende namen langskomen. Ik weet zelf al een hoop over de kunst van het scheren, maar er is ook nog genoeg wat ik niet weet. Hopelijk kan ik mijn ervaringen doorgeven en weer nieuwe dingen bijleren.
Marcel Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Welkom Robbin! Ik zag net al je indrukwekkende lijst met scheerspullen, erg fraai.
Barbiere di Figaro Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Hoi Robbin, Inderdaad bekend en goed dat je hier ook meepraat in het Nederlands.
Frans Posted July 5, 2013 Posted July 5, 2013 Hallo Robbin, Leuk, dat je het forum ook hebt gevonden! Kamisori messen zijn echt wonderschoon helaas ook erg duur vind ik. Wil er ooit toch ééntje hebben. Veel plezier op dit mooie forum!
Lampuhkap Posted July 5, 2013 Posted July 5, 2013 CJB Kamisori kan je al voor vrij weinig krijgen hoor Frans Gaan de Feather Artist Club mesjes in Ideaal ding
Frans Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Hallo Lampuhkap, Bedankt voor de tip. ga er eens naar kijken.
Recommended Posts