Nix13 Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Hallo allemaal, Ik zal me ook maar eens voorstellen hier. Mijn naam is Nick en kom uit Rotterdam en ben inmiddels 37. Bedin dit jaar ook begonnen met het klassiek scheren en dat bevalt mij erg goed. Echt van sh*t ik moet me nog even snel scheren naar Yes ik mag me weer scheren. Hier nog even een plaatje van de huidige collectie.
Marcel Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Welkom Nick, veel plezier hier! Is dat een Muhle set, die kwast met krabber?
marzman Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Welkom op het forum Nick. Mooie spulletjes inderdaad.
Nix13 Posted July 4, 2013 Author Posted July 4, 2013 Welkom Nick, veel plezier hier! Is dat een Muhle set, die kwast met krabber? Das idd een Muhle setje. Echt weer zo'n all-in actie van mijn kant leg de lat voor jezelf zo neer dat opgeven niet echt een optie is.
Barbiere di Figaro Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Welkom hier! Goed om de lat wat hoger te leggen. Dat voorkomt inderdaad dat je al te snel zegt, "dat is niets voor mij"!
Marcel Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Haha, nice! En wat dan nog, als het voor jou zo werkt is dat prima toch?
Recommended Posts