Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik scheer me met het astra mesje,en dat bevalt me super goed.

dit is gewoon mijn mesje.

heb het dan zin om ook de andere mesje te proberen uit de sample pack.

Posted

Zin? Tsja, ik wissel vooral mesjes omdat ik het leuk vind om iets nieuws te proberen. Mesjes hebben allemaal hun eigenheid. Zo pak ik na een paar dagen niet scheren graag een feather. Ik vind het wel fijn dat ik een aantal merken heb waarvan ik weet dat ze altijd prettig scheren.

Posted

Eigenlijk is het prima dat deze je bevallen. Dat betekent dat je je de komende tijd lekker aan je techniek kunt wijden. Scheer lekker je doosje Astra's leeg met je huidige krabber en kijk hoe het steeds beter gaat. Tegen de tijd dat het leeg is kijk je verder: nog een verpakking Astra's of wat anders proberen, allebei goed. In het beste geval ben je klaar met ontdekken en gebruik je de rest van je samplepack als ruilmateriaal of als reserve voor het geval je zonder Astra's zit, in het slechtste geval kom je er twee weken later achter dat Astra's echt jouw mesjes zijn.

Posted

de astra en de feather zijn zo ongeveer wel de scherpste mesjes die er zijn denk ik.

ik heb ook de derby geprobeerd en die scheerde ronduit ...

het gaat steeds beter,ik wordt met elke scheerbeurt gladder.

ik hou even een slag om de arm,ik wil de feather ook nog een 2e kans geven,als het mesje in de razor bot is dan ga ik de feather weer proberen.

Posted

Ik heb destijds met de zelfde vraag geworsteld. De Astra's scheren voor mij het beste maar ik dacht altijd: "Er moet toch nog een mesje zijn wat minstens zo goed scheert". Ik ben uiteindelijk maar gestopt met mijn zoektocht want niks komt in de buurt van het comfort van de Astra's.

Dus als je het mij vraagt, stop met zoeken en ga lekker met Astra's scheren. Kun je dat geld weer uit geven aan een bosje bloemen voor je vriendin. Of aan zepen en after shaves natuurlijk, dat zou ook kunnen ;).

Posted

Tsja.. Of het zin heeft hangt er vanaf wat je doel is. Als je gewoon een mesje wil dat perfect is en je bent er van overtuigd dat de Astra het is dan zou ik gewoon dit mesje blijven gebruiken.

Tenzij je het ook wel leuk vindt om eens een keer een ander mesje te proberen. Een HEMA mesje of een Voskhod zou jou ook zo maar eens goed kunnen bevallen.

Ik ben zelf nogal nieuwsgierig van aard dus probeer regelmatig wat nieuws. Soms is het niets, soms een nieuwe ontdekking.

Posted

Ik zou zeggen, puur uit eigen ervaring, probeer gewoon alles wat je tegen komt en doe zoveel mogelijk ervaringen op als je kan. Uiteindelijk zal je misschien wel of niet iets tegen komen wat net zo lekker scheert, of wat je misschien nog wel beter bevalt. En je leert er weer eens wat van :D

Posted

Ik vind het zelf ook leuk om verschillende mesjes uit te proberen. Soms vind je fijne mesjes, soms is het niks. Dat is denk ik ook het nut, als je dat niet hebt dan heeft het misschien geen nut ;)

Posted

ik hou het voorlopig wel bij de astra.

die scheert super voor mij.

dus als iemand nog interesse heb voor de rest van de sample pack laat het me weten.

ik heb derby mesjes(1 mesje uit),shark mesjes(ongeopend),treef platinum(ongeopend),personna(ongeopend)

ruilen tegen 3 pakjes astra groen mesjes

Posted
Hoi Leander, Ik heb nog een voorraad Derby Extra mesjes die ik wel wil ruilen.

ik wil astra groen mesjes hebben