Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kleine situatieschets:

Ingelogd op iPad met wachtwoord onthouden aangevinkt.

In willen loggen op laptop, wachtwoord niet weten, wachtwoord reset aangevraagd, uiteindelijk netjes ingelogd.

Ik had verwacht dat ik dan op de iPad opnieuw zou moeten inloggen, maar dat is dus niet zo?

iPad ingelogd met wachtwoord 1, laptop met wachtwoord 2

Als ik zou uitloggen op de iPad zal ik vast wachtwoord 2 nodig hebben, maar nu klopt het gewoon niet.

Geen idee of hier wat aan te doen is door de beheerders?

Posted

nope, maar hier hoeft ook niets aan te gebeuren? Zodra je sessie verloopt zul je moeten inloggen met je nieuwe wachtwoord, ik zie technisch niets verkeerd, of snap ik het niet?

Posted

Eigenlijk zouden je huidige sessies niet meer geldig mogen zijn als je je wachtwoord veranderd?

Als ik mn laptop kwijtraak kan de eerlijke vinder blijven forummen onder mijn naam, ook al wijzig ik mijn wachtwoord.

Posted

Dat klopt :) ik vind het niet de moeite waard om hiervoor diep in de code te gaan duiken, maar dat is mijn mening. Als andere mensen het wel willen dan hoor ik hier graag, reken dat het mij zomaar 1-2 uur kan duren dit recht te zetten, en ik gewoon ook een dagbaan heb, een vriendin, hobbies en een tuin :)

Posted
Een dag heeft maar 24 uur hè....als je je ooit verveelt.... ;)

Dat klopt :P maar kom al uren te kort, ik zie dit gewoon niet als een huge security leak :) als je nou geld of andere dingen via je forum account kan verhandelen is het anders :P

Posted

Zet het maar op het lijstje: als-ik-ooit-zin-en-tijd-heb

Ik vind het ook geen groot issue, het viel me alleen op :)

Posted
Zet het maar op het lijstje: als-ik-ooit-zin-en-tijd-heb

Ik vind het ook geen groot issue, het viel me alleen op :)

Hou het in mijn achterhoofd idd, als ik de code in duik kom ik het wel tegen :):idea: