Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prima idee,

Ik ben relatief nieuw hier en ik ben dus best nieuwsgierig naar alle info die ik hier op het forum kan vinden. Ik heb ook al een paar topics over de bakkusrazors gelezen maar als je dan bij de winkel gaat kijken krijg je een dode link... Schiet niet echt op. Jammer .

Posted

vandelaak is hier twee weken geleden nog geweest op het forum. Ik zal hem eens een berichtje sturen.

Posted
vandelaak is hier twee weken geleden nog geweest op het forum. Ik zal hem eens een berichtje sturen.

Foutje van me. Ik bedoelde sinds januari geen bericht meer geplaatst. Excuus.

Posted

Als hij niet meer actief is met de messen dan is het beter het forum te sluiten. Bedankt voor het melden in elk geval. Ik kijk even of hij antwoord en of de andere mods/admins iets weten.

Posted

Ik heb daar een tijd geleden al eens een vraag gesteld hoe het nu zit met die messen maar van niemand enige reactie ontvangen. Link werkt vanaf ik op dit forum aangemeld ben niet.

Posted

Hoi,

Jammer is het wel, ik vind dat spul schitterend ook die verhalen van Joost en consorten over de Koraat messen helemaal geweldig. Ik sluit niet uit dat er hier ooit nog eens zoiets komt... ;).

Posted

Als je wilt praten over Bakkus messen kun je gewoon een topic openen in Straight razors Henk. Aangezien dit topic alleen over die specifieke winkel gaat stel ik voor dit topic verder te negeren tenzij iemand dus een update heeft over de shop zelf.