Leander Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 [attachment=0]IMG_1618.JPG[/attachment]hoi. ik heb vandaag een bestelling ontvangen van bdf. ik ben er zeer tevreden over. ik ben vriendelijk te woord gestaan,en zeker reden voor een vervolg aankoop. ik heb een aftershave besteld en een sample pack zeepjes. iemand nog een orgineel idee om de losse zeep in te doen?
Frank Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 De losse zeep kun je doen In Grundtal bakjes . Zijn verkrijgbaar bij Ikea. Het zijn eigenlijk kruidenbakjes, met een magneet eronder om ze op en metalen vlak te kunnen plaatsen. Zelf haal ik de magneet eraf
Leander Posted July 3, 2014 Author Posted July 3, 2014 De losse zeep kun je doen In Grundtal bakjes . Zijn verkrijgbaar bij Ikea. Het zijn eigenlijk kruidenbakjes, met een magneet eronder om ze op en metalen vlak te kunnen plaatsen. Zelf haal ik de magneet eraf dat wou ik ook doen maar die passen niet in me kastje boven de wastafel het bakje mag max 8,5 cm groot zijn. de bakjes van de ikea zijn 10 cm in doorsnede
marzman Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 Je hebt er nu niks aan, maar ik bewaar de lege zeepbakjes. Ik heb nog een leeg proraso bakje staan en een leeg vergulde hand bakje (de Proraso is wat betere kwaliteit plastic, maar beiden zijn bruikbaar, een yoghurtbakje is trouwens ook al bruikbaar en die kun je morgen in de supermarkt gaan halen en leegeten ). Als het mooier moet dan kun je inderdaad bij Ikea gaan rondneuzen of zo'n duur houten zeepbakje aanschaffen).
Leander Posted July 3, 2014 Author Posted July 3, 2014 bedankt voor de tips,ik ga wel op speurtocht om geschikte bakjes te vinden. zo een haast heb het ook niet.
LongShave Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 Er zijn vast wel handige bakjes te vinden bij de Action. Blokker, Xenos etc. Succes!
Leander Posted July 3, 2014 Author Posted July 3, 2014 daar dacht ik ook al aan. morgen even naar het alexandrium
marco Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 Bij de Action inderdaad. Heb mijn vrouw van de week nog overtuigd dat we vierkante "tupperware" nodig hadden voor iets. Dus een set gekocht met verschillende maten. Nu heb ik en bakje dat perfect is voor een blokje Klar Kabinett
Guest Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Haal een klein bakje saté saus. Dat zijn ook mooie bakjes als je hem leeg gepeuzeld en schoongemaakt hebt.
Stoppel Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Haal een klein bakje saté saus. Dat zijn ook mooie bakjes als je hem leeg gepeuzeld en schoongemaakt hebt. Haha, heb zelf een klein bakje van een saté marinade van de toko. Een stukje kleiner dan een kuipje van DVH. Perfect om een 50 gram stick (Palmolive) in te raspen.
Recommended Posts