michigalex Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Over 2 maanden naar Toscane. Ga daar zeker op zoek naar scheerzeep, etc. In Florence zit een oude apotheek die zijn eigen scheerzeep verkoopt, Munstermann heet het. Zit op een steenworp afstand van de ponte Vecchio. Bedankt voor de tip, wilde een dag naar Florence, dus dat komt mooi uit [WINKING FACE]
Noxa Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Over 2 maanden naar Toscane. Ga daar zeker op zoek naar scheerzeep, etc. In Florence zit een oude apotheek die zijn eigen scheerzeep verkoopt, Munstermann heet het. Zit op een steenworp afstand van de ponte Vecchio. Bedankt voor de tip, wilde een dag naar Florence, dus dat komt mooi uit [WINKING FACE] Overigens staat de fabriek of het kantoor van Proraso in Florence. Ben er niet geweest maar zo vermeld het potje
Bass Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Over 2 maanden naar Toscane. Ga daar zeker op zoek naar scheerzeep, etc. In Florence zit een oude apotheek die zijn eigen scheerzeep verkoopt, Munstermann heet het. Zit op een steenworp afstand van de ponte Vecchio. Ziet er interessant uit: http://www.munstermann.it/maschi-en.html
Mesmer Posted July 12, 2014 Posted July 12, 2014 Ik zit over een paar weken ook in Denemarken. Zal goed om me heen kijken of er nog iets interessants op scheergebied te vinden is.
ricky484 Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Beste mensen ga binnenkort paar dagen na belgie. Wat moet ik Echt mee terug nemen.
LongShave Posted July 20, 2014 Posted July 20, 2014 Beste mensen ga binnenkort paar dagen na belgie. Wat moet ikEcht mee terug nemen. Manneke Pis....? En wellicht heb je hier wat aan: http://wiki.badgerandblade.com/Belgium_Shaving_Supplies
nielsgaastra Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Over 2 maanden naar Toscane. Ga daar zeker op zoek naar scheerzeep, etc. In Florence zit een oude apotheek die zijn eigen scheerzeep verkoopt, Munstermann heet het. Zit op een steenworp afstand van de ponte Vecchio. Bedankt voor de tip, wilde een dag naar Florence, dus dat komt mooi uit [WINKING FACE] Hou er wel rekening mee dat Munstermann een aantal weken dicht is in de zomer. Vorig jaar augustus stond ik er voor een dichte deur
marzman Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Beste mensen ga binnenkort paar dagen na belgie. Wat moet ikEcht mee terug nemen. Ze hebben wat meer cremes als in Nederland. Waar ga je ergens heen? Misschien zit er nog een winkeltje in de buurt wat iemand hier kent.
lanerios Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Goede vraag eigenlijk Mijn ouders zitten 2 weken in Italië, in Stresa om precies te zijn. Wat is nou echt aan te raden om daar vandaan mee te nemen?
ricky484 Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Beste mensen ga binnenkort paar dagen na belgie. Wat moet ikEcht mee terug nemen. Ze hebben wat meer cremes als in Nederland. Waar ga je ergens heen? Misschien zit er nog een winkeltje in de buurt wat iemand hier kent. In de buurt van brugge
marco Posted July 21, 2014 Posted July 21, 2014 Lanerios, vraag je ouders om pure alcohol te kopen. Dat kan jr daar namelijk wel gewoon kopen voor consumptie-doeleinden. Dan kan je je eigen aftershave maken.
cutthroat Posted July 21, 2014 Author Posted July 21, 2014 Pure alcohol is slechts voor zeer beperkte tijd puur. Het loopt al gauw terug naar "slechts" 96%. Maar ik denk dat dat ook nog prima geschikt is.
Watergeus Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Wij gaan volgende week naar Kroatie, Ben benieuwd of er daar wat interessante producten te vindenzijn. Als iemand tips heeft, graag!!
LongShave Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Wij gaan volgende week naar Kroatie,Ben benieuwd of er daar wat interessante producten te vindenzijn. Als iemand tips heeft, graag!! Als je de taal beheerst: http://brijacnica.com/
Watergeus Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Euhm nee die beheers ik nou bepaald niet, ik kom niet veel verder dan Wodka bitter lemon bestellen Maar een vriend is getrouwd met een Kroatische dus het zal toch goed moeten komen om wat lokale producten te gaan vinden. De forum pagina vertalen naar het nederlands helpt ook iets, al levert het wel hilarische stukken tekst op Maar iig bedankt voor de link
Snowmiss Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Vandaag op vakantie, maar verwacht niet zoveel anders tegen te komen dan het gebruikelijke. We blijven in eigen land (Drenthe) maar wie weet kom ik op een plaatselijk antiek/curiosa markt(je) wat tegen.
antonius Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Vandaag op vakantie, maar verwacht niet zoveel anders tegen te komen dan het gebruikelijke. We blijven in eigen land (Drenthe) maar wie weet kom ik op een plaatselijk antiek/curiosa markt(je) wat tegen. Even een daggie over de grens wippen en naar een kaufland gaan, daar hebben ze verschillende scheercremes,o.a. speick palmolive en het huismerk,maar ook pitralon classic en speyk as. Gr ton
Snowmiss Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Even een daggie over de grens wippen en naar een kaufland gaan, daar hebben ze verschillende scheercremes,o.a. speick palmolive en het huismerk,maar ook pitralon classic en speyk as. Gr ton We gaan met de trein en huren daar een fiets, dus dat gaat 'm niet worden
Watergeus Posted August 9, 2014 Posted August 9, 2014 Er zit een barbier/ heren kapper in Assen. By Wim. Heb geen idee wat hij in zijn assortiment heeft, de laatste keer dat wij er waren was hij ivm vakantie gesloten. Misschien hebben jullie meer geluk.
peter1 Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 In Wenen heb ik een leuk klein winkeltje gevonden en daar een standaard voor kwast en mes gekocht. Het winkeltje heet Esbjerg en zit in het centrum.
Mesmer Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Ik zit op het ogenblik in Nashville / Amerika. In de Walmart, Wallgreen, Kroger nog geen klassieke scheerspullen gezien. Morgen naar een mall om daar eens te kijken. Iemand een tip over wat ik toch echt mee terug zou moeten nemen?
marco Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Williams Mug Shaving soap schijnt een aanrader te zijn. Dan krijg je waarschijnlijk wel meteen een inkoopactie om je oren...
Recommended Posts