Twitch Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Iemand ervaring met deze zeep? Ik wil er eentje halen voor de hele warme dagen die vast nog gaan komen, alleen schrik ik een beetje van de verzendkosten, zeepje kost 6$, verzenden 14$. Of is er iets soortgelijks te verkrijgen binnen Europa?
Marcel Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Ik heb hem en afgezien van de super verkoeling, bijna bevriezende eigenschappen, vind ik de zeep tegenvallen. Ik vind het een lastige zeep om fatsoenlijk schuim mee te maken, bovendien Is het schuim ook niet super stabiel. Een alternatief uit Europa weet ik helaas niet.
bert Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Ik lees mee,want heb zelf ook wel eens overwogen om deze te kopen.
Twitch Posted June 28, 2014 Author Posted June 28, 2014 Ik heb hem en afgezien van de super verkoeling, bijna bevriezende eigenschappen, vind ik de zeep tegenvallen. Ik vind het een lastige zeep om fatsoenlijk schuim mee te maken, bovendien Is het schuim ook niet super stabiel. Een alternatief uit Europa weet ik helaas niet. Hmm. Ok. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat BdF gaat proberen om o.a. Synergy Frostbyte in het assortiment te krijgen, misschien ga ik die dan proberen.
Lampuhkap Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Het is qua geur en beleving een leuke, maar qua opschuimkwaliteit, stabiliteit van het schuim en prestaties ver ondermaats. Heb destijds uit de US diverse pucks laten komen, puur uit nieuwsgierigheid om de boel eens te proberen. Maar je bent zo lang bezig met schuim maken voor grofweg anderhalve pass, dat het nieteens leuk meer is. je MOET de puck voorweken, bijna met droge kwast beginnen en zo belachelijk lang laden voor je er uberhaupt wat uit krijgt.....Nah, not my cup of tea. Geur enzo is wel super. Echt ijs en ijskoud en je ogen gaan tranen van het menthol gehalte Dat dan weer wel
Recommended Posts