Jump to content

Recommended Posts

Posted

DSCN0864(1).jpg.54f37fc828d016957e9ddb23c864930d.jpgHeb een tijdje meegelezen op dit prachtige forum en vond het tijd om me als gebruiker te registreren.

Heb me eigelijk nooit anders geschoren dan met een wegwerpwilkinsonsword icm een badger kwast en een kuipje dvh. Vond het tijd worden voor een luxe maar toch niet te dure kwast en ben gaan zoeken op internet en zo vond ik dit forum en begon het DE avontuur.

Na drie maanden ben ik een silvertip met rvs handvat, 7 vintage safety razors, 4 zepen, 1 pre-shave, 1 cologne, 1 aluin blok, 1 tunney stick en een kadobon voor een echte scheerbeurt rijker; hoezo DE-scheren goedkoper...

Toch even showen, weet de juiste types nog niet, het zijn voornamelijk britse Gillette's en een Rotbert Mond extra.

Posted

Welkom, ik constateer een onevenwichtige verhouding tussen het aantal krabbertjes en de borstels ;-)

Posted

Welkom Arjan!

Da's al een mooie start die je hebt gemaakt.

Gebruik je de open comb krabbers ook al of heb je ze alleen nog maar bewonderd? ;)

Posted

Deze borstel is niet alleen.. maar inderdaad, er gaat meer aandacht naar de DE's.

Een groot deel van de fun is het vinden van een oude krabber; ik heb wat met oude dingen, een nieuwe krabber zit er voorlopig dan ook niet in.

De open comb krabber.. 1 haal mee gedaan, dat moet nog maar ff niet

Posted

Van harte welkom! Een goede start zo. Maar wie heeft je ooit wijsgemaakt dat deze nanier van scheren goedkoper is? :mrgreen: