Kogel Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Tot mijn grote genoegen heb ik net de winkel Schuym in Bussum aan de Kapelstraat ontdekt. TOBS, kwasten enzovoort. Leuke winkel en lekker om de hoek.
Mesmer Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 Wat voor soort winkel is het? A la kruidvat of alleen met scheerproducten, kapperszaak.. Edit: nevermind, gevonden: http://www.schuym.com
moxie66 Posted June 27, 2014 Posted June 27, 2014 en erg klant vriendelijk! als ze nu het assortiment nog wat verbreden... maar mooie winkel.
Kogel Posted June 27, 2014 Author Posted June 27, 2014 Ik was echt blij. Zij zijn de distributeur voor TOBS in europa. Dat is denk ik een verklaring voor het assortiment.
FairArie Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Net even gekeken maar ik heb de indruk dat ze met de TOBS over de linie duurder zijn dan andere aanbieders (bijvoorbeeld Paul Cox, Eric Flanderhijn).
LongShave Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Net even gekeken maar ik heb de indruk dat ze met de TOBS over de linie duurder zijn dan andere aanbieders (bijvoorbeeld Paul Cox, Eric Flanderhijn). Daar is toch niks mis mee?
Johan Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Maar ze hebben wel veel! Ik ga zeker een keertje kijken.
FairArie Posted June 28, 2014 Posted June 28, 2014 Net even gekeken maar ik heb de indruk dat ze met de TOBS over de linie duurder zijn dan andere aanbieders (bijvoorbeeld Paul Cox, Eric Flanderhijn). Daar is toch niks mis mee? Het is een recensie, is er iets mis met een "negatief" punt noemen? [offtopic aan] Voor mij maakt het niet, maar lijkt me dat als je "last" van RAD hebt elke euro er één is . Maar iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij koopt en waar hij/zij dat koopt. [offtopic uit]
Recommended Posts