Lampuhkap Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 http://i.imgur.com/7byDHCq.jpg[/img] Setup: Gilette Black Handle Super Adjustable met Personna (3x gebruikt) op standje 8 Vie-Long 13065M Limited Edition TFS Fragranze Esotiche Osage Rub Goedenmorgen heren! Vandaag weer een prima scheerbeurt gehad met de laatste van de 3 TFS zepen. Ook deze verrast me goed! Ik had vanwege het gebruik van de Vie Long eigenlijk verwacht dat ik weer een beetje dunne lather zou krijgen, maar deze zeep weet dat best op te vangen! Ik kon best wel flink wat water gebruiken! Had vrij veel zeep op de kwast zitten en met een minuutje goed draaien zat er zo een prima lather voro een pass of 5 op. Superdik, romig en lekker ruikend. De zeep ruikt naar een zoetere variant van Tabacco Verde, wat 1 van mijn favorieten is van TFS, naast de Bergamotto Neroli. Qua prestaties niets op aan te melden, net als de andere 2, erg fijne slick en goede verzorgende eigenschappen. Qua prestatie ontlopen ze elkaar niets! Als ik af moet gaan op mijn eigen persoonlijke smaak, dan is qua geur toch wel deze samen met Pelli Sensibili de aanvoerder. de Oli Essenziali had van mij wel iets meer geur mogen hebben. Verder zijn het prachtzepen Kan ze echt wel aanraden! Hier ga ik de aankomende tijd nog wel flink plezier van hebben! De kwast is nog wat krasserig, maar hij word gelukkig al wel zachter, moet er nog best aan wennen qua zeep/water verhouding met deze kwast. Is iedere keer weer een verassing. Maar het word beter gelukkig Over de Osage Rub, die had ik als sample van Westcoastshaving gehad bij een pakketje. Ik had Marcel daar al vaker over gehoord en ik dacht vandaag: Het word warm, ik wil een verkoelende splash, ik ga de Rub proberen. Nou, dat heb ik geweten! BAM! De sting en daarna ijs en ijskoud gevoel op de huid met een dikke menthol kick Ruikt knap sterk in het begin, maar dat trekt wel bij SUPERLEKKER spul. Hier wil ik wel een flesje van zien te scoren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Nice one! Ik had vanochtend dezelfde zeep, maar dan de harde variant. Hij zit qua geur inderdaad in de hoek van Tabacco Verde, maar toch anders. Omdat ik een nieuwe kwast had, was de performance nog niet optimaal denk ik, maar ik was al behoorlijk tevreden. Dat kan dus alleen maar beter worden! En ja, die Osage Rub doet inderdaad BAM Lekker hoor. De geur is hoofdzakelijk menthol/eucalyptus en na korte tijd blijft er bij mij een talcachtige lucht over. Die overigens niet heel erg lang blijft hangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts