efsk Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 (edited) Heren, dames ook, We houden het maar weer eens petit. Een schattig Tennisje, nummertje 80. Facharbeit. En inderdaad. Faux-houten scales, lekker strak in elkaar, goed gepind en mooi 1/1hollow geslepen. Ik moet er nog wat aan poetsen. Er zat nogal wat roest op de rug, en op het blad bij de neus, tussen rug en ets. Opgepoetst tot en met grit 1200 ondertussen, en net grit 2000 papier gevonden dus ga er nog wat mee verder. Bovendien is de Gundelputz onderweg, dus dat wordt nog wel helemaal ooh! Shiny! Wat leuk is, dat is dat er niks op de ommezijde staat. Zoek naar een Tennis en op de achterzijde staat Fritz Bracht. Pak deze en er staat niets. Des te grappiger gezien mijn andere Tennis nummertje 80: Andere scales, goldwash op de ets, maar verder zie ik een Tennis met een blad 80 rondkop. En wel Fritz Bracht op de achterzijde. Geestig vind ik dat. Net zoals dat de eerste krap 5/8 is en de ruim 5/8, terwijl de eerste geen slijpsporen had. Nu wel trouwens. Mijn eerste scheerscherp geslepen mes, nu twee keer gebruikt. De ander nog niet. De achtergrond is de LP "Hemp for Victory" door The Mike Gunn, geëdit om de breedtemaat van mesje twee te corrigeren Edited June 25, 2014 by Guest
cutthroat Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Om aan te sluiten bij de woordgrap van Snuff: ziet er erg mooi uit! Gevalletje game, set, match
Mesmer Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Ze zien er gaaf uit! Verzoekje: zou je een volgende keer een muntstuk naast het mes op de foto willen leggen? Dan kan ik beter inschatten hoe groot of klein ze zijn.
efsk Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Ha Mesmer Als gezegd: 5/8 de eerste, en 6/8 de tweede: Hm. De foto's beter bekijkende zijn ze beiden 5/8 Gecorrigeerd in de eerste post.
joostmoree Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Nou Richard, dat zijn schatjes!. Ik ben even aan het pielen en dan zal ik je ook nog een schatje laten zien.
Recommended Posts