SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Hoi allemaal, Ik gebruik voor het lezen van de berichten van het forum Tapatalk. Regelmatig worden in de berichten links toegevoegd. Wanneer ik daar op klik, opent mijn browser maar verder gaat het niet. Ik krijg een foutmelding: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik de links kan openen? Alvast bedankt!
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Internet staat trouwens gewoon aan. Dat is niet het probleem.
Marcel Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Ik gebruik tapatalk pro op 2 verschillende telefoons, de linkse werken daarbij eigenlijk altijd. Meer dan dat kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen.
FairArie Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Misschien handig om erbij te zetten wat voor een telefoon je hebt. En eventueel een voorbeeld van een link die niet werkt. Ik gebruik Tapatalk op een iPhone 5 voor verschillende fora en herken jouw probleem niet.
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Sorry helemaal vergeten Ik heb een Samsung (S4). Ik weet echt niet wat het probleem is. Op mijn oude telefoon (HTC sensation) had ik geen problemen. Ik kan overigens geen enkele link openen en foto's worden de ene keer wel en de andere keer niet weergegeven. Heel vreemd allemaal. Ik dacht misschien weet iemand wat dit zou kunnen zijn.
marco Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Probeer eens een andere browser (Chrome/Firefox) Misschien ligt het aan Dolphin...
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Hi Marco, helaas is dat het probleem niet. Het werk met geen enkele browser. De Dolphin is als voorbeeld bedoeld. Ik denk dat het met Tapatalk zelf te maken heeft.
karaqz Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Probeer eens in de opties te zoeken of er iets staat over het openen van externe links?
marco Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Hhhmmmzzz... Vaag.... In het instellingen-menu van tapatalk valt ook niks aan te passen, dus daar kan je weinig mee. Misschien proberen opnieuw te installeren?
marco Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Vergeet ook niet de app-data en de eventuele verborgen map te wissen, anders worden misschien je oude instellingen enzo overgenomen.
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Erg vaag. App data gewist. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem. Ik geef het op:?
Mesmer Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Nee, niet opgeven haha. Ik denk er nog wel even over na. Vast een logisch dingetje. Of niet. En dan helpt scheren als afleiding sowieso
FairArie Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Ik heb geen verstand van Android, maar zou het een privacy setting kunnen zijn? Zodat je "externe linken openen" aan moet zetten via je instellingen?
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Net Forum Fiend uit de Playstore geïnstalleerd. Ziet er allemaal net iets anders uit, maar daar werken de links wel. Ik begrijp het nog steeds niet dat het via Tapatalk niet werkt. Kan in ieder geval weer alles met jullie meelezen. Sent from my GT-I9505 using Forum Fiend v1.2.8.
marco Posted June 25, 2014 Posted June 25, 2014 Dit zou geen Android probleem moeten zijn, maar een softwarefout. Heel vaag.
SakasakaHeyhey Posted June 25, 2014 Author Posted June 25, 2014 Blijft idd vaag. Ik kijk wel of ik de reclame uit kan zetten8-)
Recommended Posts