Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi natscheerders,

Ik ben vast niet de enige die weleens iets koopt en achteraf erachter komt dat het niet helemaal is wat ik ervan verwacht had.

Ik heb de 4 BdF scheerzepen van 200 ml gekocht. Qua scheereigenschappen boven verwachting goed. Ik ben nog geen betere scheerzeep tegen gekomen.

Nu zit er één tussen waar ik qua geur niet tegen kan. De Raffinato is de amandelzeep die erg krachtig ruikt (beetje marsepein geur) en ik krijg hier hoofdpijn van. Ik heb het nu twee keer geprobeerd omdat ik de eerste keer zoiets had van het zal wel toeval zijn. Maar de tweede keer idem dito. Ik vind het erg jammer want verder is het een prima zeep. Ik denk dat ik de amandelgeur niet verdraag.

Wie zou met mij willen ruilen voor een andere zeep? De pot is nog helemaal vol (- de 2 scheerbeurten).

Wat heb ik al:

* BdF (Classico, Mistero, Esclusivo)

*TFS Tobacco Verde Forte

* TOBS Jermyn Street

* Mühle (Sandalwood, Duindoorn)

* Bluebeards Revenge

* Pro Rasso Groen

* Zirh

* De Vergulden Hand

* Bay Rum (van Highlander78)

Graag zou ik willen ruilen voor iets anders van TFS of iets wat ik nog niet heb. Mijn voorkeur gaat uit naar klassieke geuren. Hout, kruidig, aards vind ik erg lekkere geuren.

uploadfromtaptalk1403633233524.thumb.jpg.9bfceae1418ccbf8cd5baee91329e5d1.jpg

uploadfromtaptalk1403633241922.thumb.jpg.c41a629a6ff6c747fe226ede2eda0db7.jpg

Posted

Hoi Marco ik woon in Schiedam. Ik weet niet of dat in de buurt is?

Vandaag heb ik een enveloppe van Highlander78 ontvangen met Bay Rum scheerzeep. Hij heeft de zeep in een plastic zakje gedaan en goed dichtgeplakt. Wellicht is dat een idee om de kosten laag te houden?

Posted

Hoi mensen,

De zeep die Marco wilde ruilen, is verkocht. De zeep van mij is dus nog beschikbaar.

Wil iemand ruilen? DE - mesjes zijn ook welkom (behalve Derby's daar heb ik meer dan genoeg van).