Lampuhkap Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Ik kijk net op m'n Facebook, zie ik van Jens Svane,van een bekende facebookgroep ,die sinds kort mooie leren scheergerelateerde dingetjes maakt, een setje fotos voorbij komen Ik dacht, dat kan ik hier met jullie wel delen De beste man komt uit Denemarken, dus je zit helaas wel met wat shipping, maar de producten zijn nieteens duur Leer voor de strops is allemaal handpicked en haalt ie persoonlijk uit Duitsland. Op het moment is het leer op, dus is er nog even geen kans om strops te bestellen. (zodra ik dat wel weet laat ik dat hier ook wel weer even weten) €5,- voor het straight zakje €8,- voor het DE zakje €60,- voor een stop, allemaal handmade Betalingen doet ie allemaal via Paypal Not bad right?
moxie66 Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 zeer mooi. qua strop ben ik voorzien maar ben zeker geïnteresseerd in de twee reis pouches.! hoe kom ik aan zijn info? (edit) lees net je laatste zin. is dit ook voor de pouches? houd me (ons) op de hoogte!
Lampuhkap Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 Orders voor pouches zijn idd geen probleem. Voor contact: PM 'm even via z'n Facebook https://www.facebook.com/jens.svane
Hoogheemraad Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Ziet er goed uit. Simpel maar zeker niet duur.
Lampuhkap Posted July 18, 2014 Author Posted July 18, 2014 Nou, mijn order voor een pouch staat, ook voor mn maat 2 pouches.....nu maar even geduld hebben tot ze binnen zijn
Lampuhkap Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Even een kleine bump Ik ben ERG laat met deze reactie, heb de pouches al geruime tijd binnen. Niet de beste foto, maar goed.... https://www.dropbox.com/s/84trqyazl7eqgk1/20140729_213414.jpg Erg tevreden over het resultaat. Mooi kwaliteitsleer, erg netjes gestikt en alle krabbers passen er gewoon in en straights tot 6/8 gaan prima !
Recommended Posts