bert Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Sinds ik aan DE scheren doe en vele zepen en aftershaves heb aangeschaft is mijn kast waar ik deze zaken in bewaar te klein geworden. Ik ben dan ook aan het overwegen om zelf een scheerkist/kast van hout te maken. Deze zal dan thuis gebruikt worden en eventueel maak ik er een speciaal voor om mee te nemen op vakantie. Nou kan ik van alles gaan bedenken, maar met zoveel ervaring op deze forum vraag ik om jullie advies. Hoe moet deze kist/kast er uit komen te zien om alles in te kunnen opbergen? Kortom tips voor een ultieme kast voor gebruik thuis en tips voor een kastje voor gebruik op vakantie zijn erg welkom. Ik ben benieuwd naar jullie iedeeen.
Noxa Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ze staan met regelmaat op marktplaats, ik zou er daar 1 kopen en opknappen. Zelf maken is natuurlijk ook erg leuk.
bert Posted June 23, 2014 Author Posted June 23, 2014 Ik zie wel eens scheerkistjes op marktplaats maar daar zit te weinig ruimte in en je hebt er alles los in liggen. Vandaar dat ik er over denk om zelf iets te maken.
decraew Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Ik heb zelf ook met het idee gespeeld maar ik ben geen schrijnwerker dus komt het er niet van. Lijkt me leuk, maar te moeilijk voor mensen zoals ik die niet de juiste middelen en ervaring hebben. Ik zou zelf ook eerder een vintage koffer kopen en opknappen. Let wel, ik bedoel daarbij niet de typische scheerkoffertjes, maar om't eender welke koffer van geschikt formaat.
Noxa Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Zelf maken is wel leuk ja leuk project voor de wintermaanden. Ik zou in ieder geval een spiegel in de deksel maken en een slim systeem om die recht op te zetten, het liefst onder verschillende hoeken. En misschien boven op de deksel een strook leer lijmen om te stroppen. En inderdaad vakjes voor alle attributen, maar dan moet je heel goed bedenken welke spullen je in die kist wil hebben, of een systeem met verplaatsbare schotjes.
Recommended Posts