Cliffy Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Tja, het zal inmiddels wel een bekend verhaal zijn maar ook hier iemand die na lang ontevreden te zijn met Gillette cartridges overgestapt is, eerst nog even gekeken naar spul als Boldking of Lidl mesjes maar uiteindelijk toch bij het DE scheren uitgekomen en dat gaat al een paar maandjes best heel aardig. Ik heb het wel vrij budget gehouden, goedkoper scheren was ook zeker een van de doelen dus mijn gereedschap bestaat uit een Rimei krabber, een kwast uit China en een simpel kommetje van de Blokker ( )maar er is inmiddels wel een Lord L6 onderweg. Qua mesjes ben ik nog bezig met een samplepack maar vooralsnog bevallen Personna en Astra het beste. Als ik zo bij BdF of een andere webshop aan het browsen ben dan kriebelt het wel aardig om een hele hoop spul uit te proberen (toch best frappant voor iemand die z'n douchespul puur in de aanbieding koopt ) maar heb me gelukkig weten in te houden en heb alleen Proraso (welke prima bevalt) en een potje TFS thuis staan.. Groeten!
Snuff Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 welkom op het forum, er is altijd nog plaats voor eentje erbij
Snowmiss Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom en veel lees- en scheerplezier! Ben benieuwd hoe lang je stand gaat houden tegen al dit aanschaf geweld Ik doe ook al een aantal maanden mijn best. Ik heb ondertussen naast mijn Rimei, nog een Lord en Fatip. 270 mesjes (genoeg tot mijn 45e verjaardag) in 26 verschillende smaken. En tot slot 5-6 verschillende crèmes/zeepjes.
marzman Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom Cliffy. En je hebt gelijk, voorzichtig beginnen.
Alexander Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom! De verleiding is inderdaad moeilijk te weerstaan als je de webshop van BdF bekijkt. Het begint meestal met een sample zeepje en een jaar later heb je een aardige collectie
DeFries Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom, tja ook ik ben begonnen met een budget in gedachten. Nu na enkele weken al meerdere zeepjes en after shaves verder is ook dat de deur uit Maar het scheerplezier is vele malen groter geworden.
Cliffy Posted June 22, 2014 Author Posted June 22, 2014 Welkom en veel lees- en scheerplezier! Ben benieuwd hoe lang je stand gaat houden tegen al dit aanschaf geweld Ik doe ook al een aantal maanden mijn best. Ik heb ondertussen naast mijn Rimei, nog een Lord en Fatip. 270 mesjes (genoeg tot mijn 45e verjaardag) in 26 verschillende smaken. En tot slot 5-6 verschillende crèmes/zeepjes. Ik hoop het iig tot het einde van het jaar uit te houden, heb zeker genoeg spul om tot die tijd vooruit te kunnen en dan kunnen we met Sinterklaas/kerst flink inslaan
SakasakaHeyhey Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom Cliffy. Heel herkenbaar als een kind in de snoepwinkel als ik op het net kijk op diverse scheergerelateerde webshops
Henkiepenkie Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 En ook van mij. Hartelijk welkom. Kerst, voor de eerste nieuwe aankoop ga je niet halen. Maar dat geeft niets.
Cliffy Posted June 22, 2014 Author Posted June 22, 2014 En ook van mij. Hartelijk welkom.Kerst, voor de eerste nieuwe aankoop ga je niet halen. Maar dat geeft niets. Is dat een uitdaging?
Henkiepenkie Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 En ook van mij. Hartelijk welkom.Kerst, voor de eerste nieuwe aankoop ga je niet halen. Maar dat geeft niets. Is dat een uitdaging? Nee. Een feit.
Cliffy Posted June 22, 2014 Author Posted June 22, 2014 En ook van mij. Hartelijk welkom.Kerst, voor de eerste nieuwe aankoop ga je niet halen. Maar dat geeft niets. Is dat een uitdaging? Nee. Een feit.
Marcel Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Welkom en hou je portemonnee in de gaten, voor je het weet staat je kast vol met zepen
Robert79 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Welkom ! Ik denk dat je binnenkort toch meer gaat kopen omdat mensen benieuwd zijn of het gras toch groener kan zijn
talibeard Posted June 24, 2014 Posted June 24, 2014 Welkom! Je hebt groot gelijk voorzichtig aan te beginnen; er zijn prima spullen voor weinig geld te krijgen (er is ook zooi voor veel meer geld trouwens dus blijf op de recensies hier en elders letten) en geld uitgeven kan altijd nog.
Recommended Posts