Jump to content

Recommended Posts

Posted

Weet iemand of je als particulier nog alcoholhoudende aftershaves over de oceaan mag versturen?

Bedankt!

Posted

In de andere richting kan ik in elk geval zeggen: neen! USPS en Fedex weigeren dit. Assholes.

Je kan natuurlijk het risico nemen en zeggen dat het gaat over ... euh ... essential oils.

Posted

Al zou het in een met lood bekleedde container het vliegtuig in gaan, dan nog mag het niet. Niet dat het ook maar enig verschil maakt maar sinds 11 september zijn er wel meer maatregelen getroffen waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Posted

Ik vlieg elk jaar wel een keer naar de vs en heb ook vaak after shave in mijn bagage. Nooit problemen mee gehad. Raar dat je het dan niet mag opsturen. Een hele doos vol kan ik snappen maar een flesje?

Posted

zelfs USA uit is nieteens altijd makkelijk. Winkels durven het soms niet aan om te zenden omdat ze bang zijn dat het aangehouden word.

Posted

Bedankt! Een kennis in de VS vroeg me of ik een of twee flessen Van Gils voor hem wilde kopen; schijnt daar erg moeilijk verkrijgbaar te zijn.