creon Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 wie heeft die "nieuwe" reclame van nivea al gezien gaat over een milde aftershave elke keer als die vrouw dat mes bij die man op de keel zet lopen de rillingen over mijn rug maar goed dat het een heeeeel bot mes is anders hadden ze een nieuwe acteur nodig gehad [bBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=bzjNdwI5cp4[/bBvideo]
marzman Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 Misschien is dat het idee. Nivea fixed alles, wel een leuke reclame.
Wannial Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Haha, dat was ook serieus mijn eerste reactie toen ik die reclame vandeweek op tv zag "MENS WAT DOE JE'
Snuff Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Het is natuurlijk het mes die het hem doet, de Nivea zit er voor niks tussen
3gor4 Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Is dit een nieuwe marketing truuk? Ze proberen jan en alleman zo op deze manier een beetje te misleiden! Op een tradionele manier scheren maar dan zonder de echte fijne zepen en asb's! Voordat ik deze scheergemeenschap heb leren kennen wist ik helemaal niet eens dat er zoveel verschillende en vele malen betere spullen op de markt waren dan wat er beschikbaar was bij de lokale drogist! Er is een wereld voor mij open gegaan en daar zit nivea niet meer in
highlander78 Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Ik vind de Nivea asb op zich prima. De scheerschuim laat ik tegenwoordig staan!
Recommended Posts