efsk Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Ja, je ziet ze regelmatig. "Iets hebberig" echter is nog het nivo waar ik me kan beheersen, en bovendien betwijfel ik of zo'n kistje hier gebruikt gaat worden. Het leuke van deze hobby is natuurlijk dat je je spulletjes ook inzet.
Shaving Silly Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Leuk verhaal, ik ben dol op spullen van mijn voorouders zo heb ik een oude leestafel met lamp uit het ouderlijke huis van mijn moeder en een dekenkist van haar broer mijn oom die helemaal mee gegaan is naar het toenmalige Nederlands Indië waar hij als soldaat gezeten heeft. Mijn pa vertelde vorige week dat hij ergens nog scheermessen had van een andere oom die herenkapper en barbier was en daar nog lijken mee geschoren had, kijk die ga ik wel ff scoren bij hem
marco Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Je kan er krabbers en andere spullen in bewaren... Word je nu al iets hebberiger? Gezellig Syl, dat van die lijken Wel leuk dat er nog wat bewaard is gebleven!
Shaving Silly Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Gezellig Syl, dat van die lijken Wel leuk dat er nog wat bewaard is gebleven! Tsja schat je baard groeit gewoon nog ff door als je dood bent of je huid trekt terug en je wil de overledenen toch niet met een halve dag baard in zijn kist laten liggen dus lijken werden vroeger met het open mes geschoren en mijn oom deed dat en dat verdiende heel goed !! De eerste die hij deed was zijn eigen vader.
CeesT Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Tsja schat je baard groeit gewoon nog ff door als je dood Broodjeaapverhaal! Door vochtverlies droogt de huid in. De huid trekt zich een beetje terug. Hierdoor is de haargroei op het gezicht goed te zien en lijkt het of de haren gegroeid zijn. Ook de vingers drogen uit, waardoor het lijkt of de nagels langer zijn geworden. Dit lijkt alleen maar zo! Na het overlijden stoppen alle lichaamsfuncties en groeit er dus ook niets meer.
Shaving Silly Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Tsja schat je baard groeit gewoon nog ff door als je dood bent of je huid trekt terug . Cees T dat zei ik al. Maar daar zijn meningen wel verdeeld over hoor of haar wel of niet nog even doorgroeit, haren zitten in verschillende fases en staan ook nog in de huid als ze al losgekoppeld zijn van het bloedvat maar terug naar het mooie scheerkistje van Marco !! Ik heb ff zitten google [ wat is dat toch makkelijk en de meeste antwoorden zijn inderdaad dat je huid terug trekt !! Grappig weer wat geleerd, was mij op school anders verteld ] Sorry Marco hahahhahha scheerkistje opa !!!
Stoppel Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Gaaf! Ook een erfstuk? Ik kocht hem enige tijd terug op een rommelmarkt met onder andere een Gillette Slim erin.
Recommended Posts