Barbiere di Figaro Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Beste leden van Shaving Society, Allereerst van harte met het 1-jarig bestaan! Wij vieren dat graag met jullie mee, want wij hebben zelf ook nog het heugelijke feit dat we 3 jaar nauw samenwerken met Tcheon Fung Sing en natuurlijk dat we onze winkel net in een heel nieuw jasje hebben gestoken. Vandaar dat we als dank voor alle support. geduld, tips, speciale verzoeken etc. alle leden een korting geven van 15 % op producten van de volgende merken: Tcheon Fung Sing Barbiere di Figaro Pearl Proraso Pinaud Clubman en op alle DE-mesjes De code daarvoor is SHSOC1 Deze actie is geldig tot 22 juni 24:00 uur!
LongShave Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Net een dag te laat maar dank voor deze superactie, BDF!!! Van het weekend maar weer eens mijn verlanglijstje nakijken.........
Alexander Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Super top! Bedankt. Straks toch maar wat gaan bestellen.
Barbiere di Figaro Posted June 20, 2014 Author Posted June 20, 2014 Net een dag te laat maar dank voor deze superactie, BDF!!! Van het weekend maar weer eens mijn verlanglijstje nakijken......... Dat geldt voor meer forum leden Longshave. Als je dat bij een volgende bestelling even aangeeft, dan compenseren we dat op een of andere manier ok? Groet, BdF
LongShave Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Net een dag te laat maar dank voor deze superactie, BDF!!! Van het weekend maar weer eens mijn verlanglijstje nakijken......... Dat geldt voor meer forum leden Longshave. Als je dat bij een volgende bestelling even aangeeft, dan compenseren we dat op een of andere manier ok? Groet, BdF Dat begrijp ik BDF. Kortingsacties moet je nu eenmaal afbakenen in tijd. Geen enkel probleem mee. Ik ben nu mijn verlanglijstje weer aan het vullen voor een bestelling in het weekend.
bert Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 (edited) Ik kreeg net een mail van BDF waarin staat dat vanaf nu de 15% korting geldig is i.v.m het 1 jarig bestaan van deze forum. Ik heb dan ook gelijk maar een bestelling gedaan. De bestelling ziet er als volgt uit. TFS Scheerzeep Anniversary 2 stuks After Shave Balsem Proraso verkoelend Proraso scheercreme Scheermesjes Souplex om te proberen 100 stuks Voskhod scheermesjes TFS pre e dopo Rasozero Bergamotto Neroli 100ml Edited June 20, 2014 by Guest
Wannial Posted June 20, 2014 Posted June 20, 2014 Ik wil ook graag wat bestellen en zat naar wat samples te kijken, toen kwam ik deze tegen en er staan alleen maar verschillende prijzen, de omschrijving spreekt van een korting van 20 euro voor 17 euro, en de prijs van het product zelf is weer anders, hoeveel is het nu, want ik bestel deze graag! http://www.barbieredifigaro.nl/scheerproducten/scheerzeep/samples-refills-nl/5-samples-italiaanse-scheerzeep
Alexander Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 2 nieuwe zepen voor de vakantie besteld. Kan niet wachten tot ik ze in huis heb. Mijn complimenten voor Erik en Lysbet. Zelfs op vrijdag avond reageren ze nog op e-mail en bij elke bestelling een persoonlijk bericht Helemaal top!
LongShave Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 Ik wil ook graag wat bestellen en zat naar wat samples te kijken, toen kwam ik deze tegen en er staan alleen maar verschillende prijzen, de omschrijving spreekt van een korting van 20 euro voor 17 euro, en de prijs van het product zelf is weer anders, hoeveel is het nu, want ik bestel deze graag! http://www.barbieredifigaro.nl/scheerproducten/scheerzeep/samples-refills-nl/5-samples-italiaanse-scheerzeep Ik zie geen bedrag staan in de omschrijving.
Wannial Posted June 21, 2014 Posted June 21, 2014 dat komt dus omdat die aangepast is, want gisteren stond er nog in de omschrijving dat het 17,50 koste.
Barbiere di Figaro Posted June 21, 2014 Author Posted June 21, 2014 dat komt dus omdat die aangepast is, want gisteren stond er nog in de omschrijving dat het 17,50 koste. Klopt hoor, prijs was wel aangepast (aanbieding eraf) maar in de omschrijving niet. Hebben we wel vaker, die onvolkomenheden, sorry.
Noxa Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 De code lijkt bij mij niet (meer) te werken. "Uw kortingsbon is niet (meer) geldig, volledig verbruikt of de code is niet correct." Help?
LongShave Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Ook bij mij: Uw kortingsbon is niet (meer) geldig, volledig verbruikt of de code is niet correct.
Noxa Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 bedrag niet onder de 10 euro toevallig? Natuurlijk niet . Onze acquisitie aandoening wordt flink aangewakkerd door dit soort acties, dan blijft het niet bij een tientje...
Barbiere di Figaro Posted June 22, 2014 Author Posted June 22, 2014 Ahhh, sorry heren, Blijkbaar denkt opencart dat als de einddatum 22 juni is, dat de code dan voor het laatste op 21 juni geldig is. Heb het aangepast en het werkt weer. Groet, Eric
Noxa Posted June 22, 2014 Posted June 22, 2014 Thnx het is gelukt. Jullie krijgen het druk van de week!
Barbiere di Figaro Posted June 22, 2014 Author Posted June 22, 2014 Thnx het is gelukt. Jullie krijgen het druk van de week! Bedankt heren en ja!, het is een beetje overweldigend... Na deze "run" op onze shop gaan we in juli even niets uitleveren. Bestellingen blijven wel mogelijk, maar we gaan dan pas weer in augustus aan het werk om de bestellingen de deur uit te krijgen. Eric
Recommended Posts